لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

آموزش نرم افزار CRM و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

آموزش نرم افزار CRM و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری

پیش بینی میشه که نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM رشد چندین برابری در کسب و کارها داشته باشه. چرا که هر چه سازمان ها بزرگ تر می شن بیشتر به حضور نرم افزاری که ارتباط و تعاملشون رو با مشتری ها مدیریت و سازماندهی کنه نیاز دارن.

با وجود فراگیر شدن CRM باز هم ممکن هستش بعضی کسب و کارها با اون آشنا نباشن و یا استفاده از اون رو ضروری ندونن. پس در ادامه به مفاهیم اصلی و کاربردی نرم افزار CRM می پردازیم و به شما نشون می دیم چرا سازمان ها نیاز دارن از نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری استفاده کنن.

و در کنار این سازمان ها افرادی هم هستن که به دلیل کسب موقعیت شغلی بهتر و یا صرفا جهت یادگیری کار با CRM نیاز دارن مفاهیم نرم افزار CRM رو آموزش ببینن و تجربه و مهارت خودشون رو تقویت کنن.

به هر دلیلی وارد این صفحه شدین، این مطلب می تونه کمک بزرگی به شما در درک مفهوم CRM و کارکردش در کسب و کارها بکنه.

 

نرم افزار CRM چیست؟

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری که به نرم افزار CRM هم شناخته می شه شامل یک سری تکنولوژی هستش که به کسب و کارها این امکان رو میده تا بهتر و موثرتر ارتباط و تعامل با مشتری هاشون رو مدیریت کنن. هدف و تمرکز اصلی اون هم همین بهبود ارتباطات سازمان هستش و این کار رو از طریق مدیریت و تحلیل داده ها و تعاملی که مشتری با سازمان داره انجام میده.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “نرم افزار CRM چیست” مراجعه کنید.

 

چه کسانی از نرم افزار CRM استفاده می کنند؟

سیستم CRM به افرادی که به طریقی با مشتری یا تیمی در ارتباط هستن کمک می کنه؛

 

چه کسانی از نرم افزار CRM استفاده می کنند؟

 

  • تیم های فروش
  • تیم های خدمات مشتریان
  • توسعه کسب و کار
  • استخدام
  • مدیران فروش
  • تیم های بازاریابی

و هر کسی که در بخش کسب و کار کار می کنه به نرم افزار ارتباط با مشتری نیاز داره. چرا که بهشون کمک می کنه بهتر و موثرتر تعامل و ارتباط با مشتری و اعضای تیم ها رو مدیریت کنن و این خود به موفقیت سازمان ختم میشه.

شرکتی که در روند کاری خودش بخواد اطلاعات و راه های ارتباطی با مشتری رو جایی ثبت کنه، بخواد فرصت های فروش بیشتر رو شناسایی کنه، مشکلات موجود در خدمات رسانی رو ثبت و ضبط کنه و یا کمپین های تبلیغاتی رو مدیریت کنه، در هر صورت برای رشد کسب و کارش به نرم افزاری نیاز داره که همه این کارها رو یک جا انجام بده.

در نتیجه چه شرکت های بزرگ و چه شرکت های کوچک با استفاده از CRM کسب و کارشون رو توسعه میدن و تیم های کوچک بهتر می تونن راه کارهایی رو پیدا کنن که تعداد کم نیروهاشون بتونن موثرتر و بهینه تر کار کنن.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “چه کسانی از CRM استفاده میکنند” مراجعه کنید.

 

تو سال 2024 فروش خوب کافی نیست، باید عالی باشید.

انواع نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

سه نوع نرم افزار CRM داریم که هر کدام بسته به نوع خود کارکردهای متفاوتی انجام میدن:

 

انواع نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری

 

  1. CRM عملیاتی
  2. CRM تحلیلی
  3. CRM مشارکتی

پیش تر توجه بازار تا حد قابل توجهی روی فروشندگان بود. اما حالا کسب و کارها توجه شون بیشتر به سمت مشتری و تعامل با مشتری رفته. و میشه گفت امروزه قدرت مشتری ها نسبت به گذشته خیلی بیشتر از فروشنده ها ست. در نتیجه با توجه به تغییرات و نیازهای مشتری ها انواع مختلف سیستم مدیریت ارتباط با مشتریان وجود داره.

 

1. CRM عملیاتی

نرم افزار CRM عملیاتی یا Operational CRM به این منظور عمل می کنه تا رویکردها و کارهای روزانه شرکت رو راحت تر کنه. یک سری از این عملکردها شامل موارد زیر هستن:

 

– اتوماسیون فروش

تیم فروش از این سیستم برای مدیریت پایپلاین فروش، پیگیری موقعیت های فروش، لید نرچرینگ و کسب مشتری های جدید استفاده می کنه.

 

– اتوماسیون بازاریابی

این سیستم به منظور تسهیل در کار تیم بازاریابی، تسک های روزانه مختلفی رو به صورت خودکار انجام میده؛ از جذب سرنخ و راه اندازی کمپین های تبلیغات گرفته تا اتوماتیک کردن نیوزلدرها تماما از طریق این نرم افزار انجام می شن.

 

– اتوماسیون خدمات مشتری

این موضوع برای تیم خدمات مشتریان حائز اهمیت هستش. چرا که CRM به اون ها کمک می کنه پاسخ های از قبل تعیین شده آماده کنن و به سوالات متداول در ایمیل و پیامک و تلفن پاسخ خودکار بدن. برای اون دسته از شرکت هایی بین المللی هم خیلی می تونه مهم باشه چرا که زمان های مختلف در نقاط مختلف می تونه پاسخ دهی تیم رو دچار مشکل کنه؛ پس با پاسخ آماده رضایت مشتری هاتون به همراه خواهید داشت.

 

2. CRM تحلیلی

نرم افزار CRM تحلیلی یا Analytical CRM به کسب و کار می کنه تا مشتری های جدیدی رو جذب و مشتری های فعلی رو نگه داره. کارکردش به این صورت هستش که داده و اطلاعات مشتری ها رو با جزئیات زیر نظر می گیره و بر اساس اون ها استراتژی ها و روش های فروش بازاریابی تعیین می کنه.

 

3. CRM مشارکتی

نرم افزار CRM مشارکتی یا Collaborative CRM هم برای بهبود کلی تجربه کاربری به کار میره. تعامل و ارتباط بین مشتری و سازمان بهبود پیدا می کنه. این سیستم داده و اطلاعات مشتری ها رو زیری نظر می گیره و اون ها رو برای تیم مورد نظر مثل مدیریان بازاریابی، تیم فروش و فروشندگان می فرسته.

 

با مدیریت بخش های مختلف در CRM آشنا شوید

در CRM شما نه تنها می تونین مشتریان رو مدیریت کنین، این نرم افزار به شما این امکان رو میده تا بخش فروش، بازاریابی، تیم های مختلف و غیره و غیره رو مدیریت کنین که در ادامه به بررسی مدیریت های مهمی که نرم افزار سی آر ام در اون ها دخالت داره و کار سازمان رو راحت می کنه می پردازیم.

 

+ مدیریت فروش در CRM

اساس فروش، دریافت و استفاده از داده های درست در زمان درست هستش. سیستم های سی آر ام امروزی اون قدر پیشرفته هستن که می تونن معاملات فروش رو پیگیری کنن و یک پایپ لاین فروش دقیقی رو برای بستن معاملات ایجاد کنن.

موارد زیر ویژگی های مهمی هستن که این نرم افزار رو قادر می سازه تا فروش و عملکرد تیم فروش رو در سازمان بهبود بده:

 

+ اعلانات

یکی از مزیت های CRM اینه که در صورت نیاز اگه کارکنان تسکی یا جلسه ای داشته باشن برای اون ها اعلان می فرسته و هیچ کدوم از این تسک ها و جلسات از دستشون خارج نمی شه. حتی تیم های فروش می تونن از این طریق آگاه بشن که سرنخ وارد سایت شده یا فرمی رو پر کرده و یا ایمیلی رو باز کرده.

 

+ چت آنلاین

در بحث فروش تعامل حرف اول رو می زنه. چت آنلاین این امکان رو به تیم فروش میده تا اگه مشتری سوال یا مشکلی داشت سریعا جوابش رو بگیره. نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری به کمک این چت آنلاین می تونه تجربه کاربری بهتری رو به مشتری ها ارائه بده و در هر زمان و هر جا پاسخگوی نیازهای اون ها باشه.

 

+ پایپلاین فروش و مدیریت مراحل فروش

سامانه CRM بهتون کمک می کنه فرایند فروش متناسب با سازمانتون رو داشته باشین. داشتن پایپ لاینی که با فرایند فروشتون همراه باشه بهتون کمک می کنه کجا چه قدمی رو بردارید تا به بستن معامله ختم بشه.

پس CRM بهتون کمک می کنه تا تمام حواستون به معاملات باشه؛ بدونین در کدوم مرحله هستین و شما رو در بستن معاملات راهنمایی کنه.

 

+ هوش مصنوعی

ممکنه بپرسین هوش مصنوعی چه کاربردی داره؟ نرم افزار سی آر امی که دارای هوش مصنوعی یا AI باشه به تیم فروش کمک می کنه یک سری تسک های تکرارای رو به صورت خودکار انجام بده و به تیم فروشتون این امکان رو بده تا بیشتر روی خلاقیت و معاملات تمرکز کنن.

 

+ تحلیل داده ها

وقتی شما داده های لازم رو جمع آوری کردین به آنالیز و تحلیل اون ها نیاز دارین تا از سردرگمی در بیاید و از اون ها بتونین در کسب و کارتون به درستی استفاده کنین.

نرم افزار CRM این داده ها رو تحلیلی می کنه و به تیم شما کمک می کنه تا روندهای مهم رو شناسایی کنه، سرنخ ها رو تحلیل کنه و تصمیمات بهتری بگیرن.

 

+ مدیریت نارضایتی ها

در چرخه فروش یک سری موارد وجود دارن که در هنگام مذاکره به درد تیم فروش می خورن تا بدونن در صورت عدم فروش به مشتری، دلیل پشت هر معامله چیه. برای مثال قیمت، کیفیت محصول، پشتیبانی مشتری، خدمات پس از فروش و زمان ارسال همگی جزو این دسته از موارد در چرخه فروش هستند.

حالا تیم شما می تونه بعد از شناسایی این موارد، اون ها رو وارد نرم افزار CRM بکنه و سیستم مذاکره و هندل کردن این نارضایتی ها رو یاد بگیره و در آینده دوباره تیم این اشتباهات رو نکنه.

 

+ مدیریت بازاریابی در CRM

CRM چطور به تیم بازاریابی کمک می کنه؟ این نرم افزار همون طور که قبلا هم گفتیم داده های مربوط به مشتری ها رو از کانال های مختلف جمع آوری و تحلیل می کنه. این داده ها به تیم بازاریابی کمک می کنه مخاطب هدف رو بشناسن و جامعه هدف درستی رو تارگت قرار بدن.

وقتی هم که تیم فروش برای راه اندازی کمپین های بازاریابی از طریق پیامک، شبکه های اجتماعی، وبلاگ و ایمیل اقدام کنه می تونه این ها رو کاملا به کمک نرم افزار CRM انجام بده.

 

+ مدیریت سطح خدمات در CRM

شما به عنوان مشتری از محصول و برندی که به اون ها اعتماد کردین توقع دارین همیشه در دسترس باشن و مثل همیشه خدمات دهی انجام بدن. این موضوع در دسته مدیریت سطح خدمات قرار می گیره. حالا CRM چه کمکی به این موضوع می کنه؟ به کسب و کارها این امکان رو میده تا طبق انتظارات مشتری فعالیت های خودشون رو انجام بدن.

در این نرم افزار سطح مورد نظر خدماتی که به مشتری ها ارائه میشه تعریف، اندازه گیری و گزارش دهی میشه. همچنین این امکان رو ایجاد می کنه تا مشتری ها و سازمان با هم ارتباط موثر و دو طرفه برقرار کنن و در نهایت رضایتمندی مشتریان رو به همراه دارن. این سیستم اگر توجیه مالی داشته باشن از سطح انتظار مشتری ها هم بالا میرن تا خدمات بهتری رو به اون ها ارائه بدن.

 

+ مدیریت کانال های ارتباطی در CRM

مشتری ها از طریق کانال های مختلف با سازمان ارتباط برقرار می کنن؛ از لینکدین، اینستاگرام و واتساپ گرفته تا وبسایت و تلفن و پیامک و ایمیل.

حالا شما تصور کنین هر کدوم از مشتری ها از طریق یکی از این ها با شما تعامل کنن. چطور می خواین اطلاعات رو جمع آوری کنین؟ چطور اون ها رو مدیریت می کنین؟ اینجاست که نرم افزار CRM به کسب و کارها کمک می کنه داده های مشتری رو که وارد این سایت ها شدن رو جمع آوری، ذخیره و مدیریت کنن.

 

+ مدیریت پایپ لاین فروش در CRM

از طریق نرم افزار CRM شما می تونین سفر مشتری رو تا رسیدن به فروش موفق زیر نظر بگیرین. مثلا نرم افزار CRM دانا مراحل فرایند فروش تیم شما به صورت گراف مرحله ای نشون میده که بهتون کمک می کنه تا از وضعیت فرصت فروشتون آگاه بشین. همچنین می تونین با سفارش سازی مراحل پایپ لاین در نرم افزار ما فرصت های فروشتون رو تا رسیدن به فروش موفق مدیریت کنین.

 

+ مدیریت مشتریان در CRM

همان طور که از اسم CRM هم پیداست (مدیریت ارتباط با مشتریان) هدف اصلی اون مشتریان و بهبود خدمات به مشتریان هستش. با توجه به داده هایی که از کانال ها درباره مشتری ها به دست آوردین و در دیتاباکس مرکزی ذخیره کردین، می تونین پاسخ ها و خدماتی در اختیار اون ها قرار بدین که متناسب با نیازهای اون هاست. یا حتی در هر زمانی به مشتری هاتون پاسخ شخصی سازی شده بدین و مشکلاتشون رو حل کنین. در بحث فروشتون هم مشتری های بالقوه ور جذب کنین و روی اون ها تمرکز کنین.

 

+ مدیریت تیم ها در CRM

یکی از بهترین مزیت های نرم افزار CRM مدیریت تیم هستش که تقسیم وظایف و زمانبندی رو برای تیم ها آسون تر می کنه. در این صورت مدیران می تونن عملکرد کارمندها رو زیر نظر بگیرن و از طریق این نرم افزار با اون ها ارتباط برقرار کنن. در واقع داشبوردهایی که در این سیستم برای هر کارمند ایجاد می کنین می تونین وظایفشون و ددلاین ها رو در اون جا بهشون اعلام کنین. در این صورت مدیریت و سازماندهی اعضای تیم و تیم های مختلف در سازمان راحت تر و به دور از اشتباهات رایج در کسب و کارها میشه.

 

چه اطلاعاتی از مشتری در CRM ذخیره می شود؟

دیتاباکس مشتری در نرم افزار CRM برای ذخیره کردن اطلاعات مختلفی که از مشتری ها به دست اومده استفاده میشه. این اطلاعات شامل موارد مختلفی در مورد مشتری میشه: عناوین شغلی، آدرس ایمیل، شماره تماس مشتری ها و آدرسشون و اینکه جزو کدوم دسته از مشتری ها هستن. علاوه بر این ها، در دیتاباکس CRM رفتارهای مشتری هم ذخیره میشه. مثلا اینکه چه کالایی رو در چه زمانی خریداری کرده و آیا از کالا یا خدمات راضی بوده یا نه همگی در نرم افزار CRM ذخیره میشن.

مثلا اگه مشتری با سازمان شما تماس گرفت و از کیفیت محصولتون شکایت کرد، این موضوع در دیتابیس سی آر ام به عنوان بازخورد از مشتری ذخیره میشه. در این صورت سازمان از علایق و چالش های مشتری آگاه میشه و در صدد برطرف کردن چالش ها یا تمرکز بیشتر روی نقاط قوت بر میاد.

سازمان ها وقتی بخوان کمپینی رو راه اندازی کنن یا محصول جدیدی رو عرضه کنن به این دیتاباکس رجوع می کنن و بهترین زمان و بهترین ویژگی هایی که باب میل مشتری باشه رو برای لانچ انتخاب می کنن.

 

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

اتوماسیون کارها با استفاده از CRM چگونه است؟

به زبان ساده اتوماسیون CRM اینجور عمل می کنه که یک سری از وظایف و تسک هایی که تکراری هستن و وقت زیادی رو از تیم های مختلف می گیرن به نرم افزار CRM محول میشه. در نتیجه هم این کارها به صورت خودکار انجام میشن و هم تیم فروش، بازاریابی و خدمات وقت و انرژی خودشون رو روی تسک ها و وظایف خطیرتر می گذارن.

یک سیستم CRM اساسا مواردی رو به صورت خودکار می تونه انجام بده که در ادامه به برخی از اون ها اشاره می کنیم.

  • گزارش فروش: اتوماسیون سی آر ام باعث میشه تا داده هایی که از فروش و مشتری ها جمع آوری شده، تجزیه و تحلیل شن و نتایجی که از رفتار و فرایند خرید مشتری به دست اومده شناسایی و ذخیره شن. در نهایت هم تیم های مختلف در صدد بر میان تا موارد مختلف رو بهبود بدن و خدمات بهتری رو به مشتری ها عرضه کنن.
  • ایجاد وظایف برای اعضای تیم: اعضای تیم ها با توجه به تغییراتی که در مسیر فروش به وجود میاد وظایفی رو باید انجام بدن که این ها همه در اتوماسیون سی آر ام برای اعضا تعریف میشن.
  • پیش بینی فروش سازمان: داده هایی که در CRM ذخیره میشن و روندی که سازمان برای فروش در پیش گرفته، به تیم فروش این امکان رو میده تا فروش سازمان رو پیش بینی کنن و تصمیماتی در راستای اهداف فروش سازمان اتخاذ کنن.
  • جذب سرنخ: وقتی مشتری از کانال های مختلف با شرکت شما تعامل ایجاد می کنه، تیم فروش به کمک نرم افزار CRM سرنخ ها رو از این طریق پیدا می کنه و روی اون ها سرمایه گذاری می کنه.
  • ورود داده ها به سیستم: با اتوماسیون دیگه نیاز نیست تمام داده های مشتری رو خودتون وارد کنین و حتی تحلیل کنین. این نرم افزار به صورت خودکار این کار رو برای شما انجام میده.

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان چه گزارشاتی ارائه می دهد؟

گزارشات CRM از اون جایی که بینش دقیقی از عملکرد تیم فروش و مسیر فروش به سازمان میده و به مدیران کمک می کنه تا تصمیمات سازمانی بگیرن بسیار حائز اهمیت هستش.

در ادامه به 5 گزارش اساسی که سامانه مدیریت ارتباط با مشتری در اختیار تیم ها قرار میده اشاره می کنیم:

 

نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان چه گزارشاتی ارائه می دهد؟

 

1. گزارش خدمات مشتری

این گزارشات که داده های اون از نرم افزار CRM جمع آوری میشه، داده ای در خصوص تعامل مشتری ها مثل تعداد سوالاتی که مشتری پرسیده، میانگین زمان پاسخگویی و نرخ رزولوشن به سازمان تحویل میدن. از طریق گزارشات خدمات مشتری شما متوجه نیازها و علایق مشتری هاتون می شین و تجربه مشتری بهتری رو عرضه می کنین.

 

2. گزارش عملکرد فروش

این گزارشات شامل داده هایی از عملکرد تیم فروش هستش. برای مثال از طریق این گزارشات سازمان می بینه تیم فروش در تولید سرنخ، تعداد فروش، درآمدزایی و ارزش هر فروش چطور عمل کردن. حتی تعداد تماس هایی که تیم فروش با مشتری ها داشتن و جلساتی که با اون ها برگزار کردن هم در این گزارشات ذکر میشه.

 

3. گزارش تحلیلی پایپ لاین

این گزارشات به کسب و کارها این امکان رو میدن تا پیشرفتشون در مسیر فروش ببینن و از موقعیت هاشون در این مسیر آگاه بشن. این گزارشات شامل داده ای از اعداد و ارقام موقعیت های فروش در هر مرحله و زمان بسته شدن این موقعیت ها هستش. با تحلیل این داده ها که از این گزارشات به دست میاد، سازمان می تونه ترندها و الگوهای پایپ لاین فروششون رو شناسایی کنن و در نهایت تصمیم بگیرن که از منابعشون چطور استفاده کنن و چطور فرایند فروششون رو بهبود بدن.

 

4. گزارش فعالیت فروش

این گزارش شامل تعداد تماس های فروش گرفته شده، جلسات برگزار شده، سرنخ های تولید شده و معاملات بسته شده هستند. هدف این گزارشات هم تحلیل عملکرد تیم فروش و پیدا کردن نقاطی که نیاز به بهبود دارن هستش. همچنین به مدیران فروش این امکان رو میدن تا روند فروش تیمشون را بررسی و تصمیماتی در این جهت اتخاذ کنن تا فرایند فروش شرکت رو بهبود ببخشن.

 

5. گزارش پیش بینی سودآوری

این گزارش تحلیل و پیش بینی درآمد حاصل از یک سرمایه گذاری در زمانی مشخص رو نشون میده و البته باید توجه داشت که این پیش بینی بر اساس داده هایی هست که از طریق نرم افزار CRM به دست میاد.

 

چرا امنیت در CRM مهم است؟

از جهات مختلفی امنیت در نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتریان مهمه. اگه اطلاعات و داده های حیاتی مشتریانتون مثل اطلاعات حسابتون به دست هکرها بیفته باعث فعالیت های خرابکارانه میشه و در نتیجه اعتماد مشتری ها به برند شما از بین میره. برای همین منظور هم نرم افزار CRM دانا از روش ها و رمزگذاری های پیشرفته برای تامین امنیت اطلاعات استفاده می کنه تا داده های مشتری ها به خطر نیفته.

CRM ما با رعایت قوانین حریم خصوصی و پروتکل های امنیتی سعی داره بهترین تجربه کاربری رو به مشتری هاش ارائه بده؛ به همین خاطر ما رمزگذاری، تست نفوذ، اعتبارسنجی و ممیزی های انطباق امنیتی رو جدی گرفتیم تا اعتماد مشتریانمون رو حفظ کنیم.

 

فرق نسخه محلی با نسخه ابری CRM در چیست؟

نرم افزار CRM ابری همونطور که از اسمش مشخصه در فضای ابری قرار گرفته و روی سرور محلی نصب نمیشه؛ بلکه از شرکتی که نرم افزار سی آر ام رو در اختیارتون قرار داده می خواید که همه اطلاعات نرم افزارتون رو از راه دور میزبانی کنه. در نتیجه شما از طریق اینترنت به این نرم افزار دسترسی پیدا می کنین و داده های شرکتتون رو روی سیستم های مختلف تا تلفن های هوشمند مشاهده کنین.

اما نرم افزار CRM محلی نوعی دیگه از نرم افزار CRM هستش که شرکت ارائه دهنده اون رو برای شرکت نصب و راه اندازی می کنه. اینجور دیگه شرکت ثالث به داده های شرکت شما دسترسی نداره. ولی نکته قابل توجه اینجاست که هزینه اولیه زیادی رو برای سازمان ها به همراه داره و هزینه تعمیر و بروزرسانی دست خود شرکته و شرکت ارائه دهنده نرم افزار هزینه ای رو تقبل نمی کنه.

برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه “نرم افزار CRM ابری یا محلی، کدام برای شما بهتر است؟” مراجعه کنید.

 

با نرم افزار CRM دانا، مطابق با استاندارد های سال 2024 بفروشید.

چه نرم افزار CRMی مناسب شماست؟

اولین نکته ای که باید به اون توجه کنین نیازها و انتظارات شماست. هدفتون از داشتن نرم افزار CRM چیه؟ چرا می خواید در سازمانتون از این نرم افزار استفاده کنین؟ یک سری ویژگی های اساسی هستن که نرم افزارهای کاربری مثل دانا در خودشون جای دادن:

 

چه نرم افزار CRMی مناسب شماست؟

 

– تجربه کاربری راحت و آسان

باید بتونین با اون به راحتی کار کنین و با مشکل روبرو نشین. هر اطلاعاتی رو که می خواین سریع پیدا کنین و به بهترین نحو داده ها رو دسته بندی کنین.

 

– مدیریت تماس ها

باید همه داده های مشتری ها از اطلاعات تماس گرفته تا رفتار خریدشون رو به صورت دسته بندی شده و سازماندهی شده داشته باشین.

 

– اتوماسیون کارها

با اتوماسیون کارها فعالیت ها و عملکردها بهبود پیدا می کنن و کارها سریع تر انجام میشه. دیگه قرار ملاقات ها یادتون نمیره.

 

– گزارش دهی

همون طور که در مطالب بالا هم گفتیم این گزارشات CRM هستن که باعث میشن تیم ها و مدیران تصمیمات مهم و حیاتی در شرایط مختلف فروش و بازاریابی بگیرن.

 

معرفی نرم افزار CRM دانا

 

داشبورد نرم افزار CRM دانا

 

نرم افزار سی آر ام دانا به شرکت ها این امکان رو میده تا هزینه های سازمانتون رو کاهش بدین و درآمدتون رو چندین برابر کنین. با نرم افزار سی آر ام ما شما واسط کاربری مدرن و جذابی خواهید داشت؛ بهره وری سازمانتون افزایش پیدا می کنه و کارهاتون به صورت خودکار انجام میشه؛ می تونید از گزارش ساز بی نظیر CRM دانا بهره مند بشید و می تونین فرم و زیر سیستم های سفارشی طراحی کنین.

در این مطلب با مفاهیم اصلی و کامل نرم افزار CRM آشنا شدیم و سعی کردیم به شما در هر موقعیتی، چه مدیران و تیم های مختلف در سازمان، چه افرادی که قصد یادگیری این نرم افزار رو برای بالا بردن مهارت هاشون دارن، به بهترین نحو آموزش بدیم.

2 دیدگاه دربارهٔ «آموزش نرم افزار CRM و مفاهیم مدیریت ارتباط با مشتری»

  1. سلام
    خیلی مطلب خوبی در مورد آموزش نرم افزار CRM نوشتید من به صورت کامل متوجه شدم که چه مفاهیمی داره CRM

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا