لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

چرا نرم افزار CRM دانا بهترین انتخاب است؟

چرا نرم افزار CRM دانا بهترین انتخاب است؟

وقتی از CRM صحبت می‌شه، انتخاب گزینه مناسب اهمیت زیادی پیدا می‌کنه. امکانات متعدد یا تبلیغات وسیع یک راهکار CRM به این معنی نیست که بهترین گزینه‌ی ممکن برای کسب و کار شما محسوب می‌شه.

خیلی از راهکارهای CRM در سطح سازمانی که در گذشته بهترین انتخاب بودن امروزه ممکنه قدیمی باشن و بعد از استقرار در کسب و کارهای مدرن عملکرد خوبی رو ارائه ندن. به همین دلیل، راهکارهای CRM مدرن مثل دانا با ارائه ویژگی‌ها، عملکردها و ارزش بالا، جایگاه بالاتری رو نسبت به رقبای خودشون به دست آوردن.

همون‌طور که اشاره شد، اینکه یک نرم‌افزار صرفا انبوهی از امکانات و ویژگی‌ها رو فراهم کنه کافی نیست. نرم‌افزار باید در تمام جوانب عملکردی عالی داشته باشه و علاوه بر این، نحوه استفاده از CRM باید اونقدر آسون باشه که تیم فروش و بازاریابی شما عاشق استفاده از اون باشه.

اگه نمیدونید نرم افزار CRM چیه حتما به صفحه “نرم افزار CRM چیست” ما مراجعه کنید.

در این مقاله قصد داریم با سی آر ام دانا بیشتر آشنا بشیم، امکانات و ویژگی هاشو خوب بشناسیم و بگیم چرا بهترین انتخاب برای شما این ابزار هستش. پس با ما همراه باشید.

ویژگی‌های اصلی CRM دانا

نرم‌افزار CRM دانا به عنوان یک راهکار کارآمد و جامع، از چند ویژگی بسیار مهم برخورداره که در ادامه اونها رو بررسی می‌کنیم:

 

ویژگی‌های اصلی CRM دانا

 

– مدیریت داده‌های مشتری

مدیریت داده‌های مشتری در هسته‌ی هر راهکار CRM قرار داره. این ویژگی شامل جمع‌آوری و سازماندهی داده‌های مشتری در نقاط تماس مختلف مثل ایمیل‌ها، رسانه‌های اجتماعی، تماس‌های تلفنی، چت‌های زنده سایت و موارد دیگه در یک پایگاه داده‌ی یکپارچه هستش.

یک CRM به شما اجازه می‌ده تا این داده‌ها رو براساس معیارهای مختلفی مثل دموگرافی، سابقه خرید یا تعاملات قبلی، بخش‌بندی کنین تا ارتباطات و امکان شخصی‌سازی استراتژی‌های خودتون رو داشته باشین.

 

– ردیابی تعامل

در دنیایی که شخصی‌سازی یک ویژگی کلیدی به حساب میاد، اینکه بتونین چگونگی و زمان تعامل مشتری با کسب و کار خودتون رو درک کنین اهمیت زیادی داره. ردیابی تعامل این امکان رو به شما می‌ده تا بر هر نقطه تماسی، خواه تماس فروش، مکالمه انجام شده در ایمیل یا خرید باشه، نظارت داشته باشین. سوابق تعامل به شما کمک می‌کنه تا سفر مشتری رو درک کنین، گلوگاه‌ها رو شناسایی کنین و تجربه شخصی‌تری رو ارائه بدین.

 

– اتوماسیون گردش کار

اتوماسیون بخشی جدایی‌ناپذیر از سیستم CRM دانا به حساب میاد. با خودکار کردن وظایف تکراری، CRM دانا زمان قابل توجهی رو برای تمرکز تیم شما بر روی فعالیت‌های استراتژیک‌تر آزاد می‌کنه. CRM دانا می‌تونه فرایندها رو تسهیل و در زمان و منابع مورد نیاز صرفه‌جویی کنه. این کار می‌تونه شامل ارسال خودکار ایمیل‌ها براساس محرک‌های خاص یا تنظیم وظایف بعدی برای نمایندگان فروش باشه.

اطلاعات بیشتر

 

– گزارش و تجزیه و تحلیل

CRM دانا فقط داده‌ها رو سازماندهی نمی‌کنه، این راهکار کارآمد همچنین به شما کمک می‌کنه تا این داده‌ها رو درک کنین. CRM دانا با استفاده از تجزیه و تحلیل و ابزارهای گزارش‌دهی پیشرفته، می‌تونه روندها، الگوها و بینش‌هایی رو آشکار کنه که به تصمیم‌گیری استراتژیک کمک می‌کنن. این گزارش‌ها می‌تونه به فروش، رفتار مشتری، عملکرد کمپین یا هر داده دیگه‌ای که در CRM ردیابی می‌شه مربوط باشه.

اطلاعات بیشتر

 

– یکپارچه‌سازی با ابزارهای دیگه

یک CRM به تنهایی نمی‌تونه در بهترین حالت ممکن به شما کمک کنه. برای اینکه این اتفاق بیفته CRM باید بتونه خیلی خوب با ابزارهای دیگری که در پشته فناوری شما وجود دارن یکپارچه بشه. CRM دانا این قابلیت رو داره تا به خوبی با نرم‌افزارهای بازاریابی، رسانه‌های اجتماعی، حسابداری و سیستم‌های مدیریت پروژه در سازمان شما یکپارچه بشه. یکپارچه‌سازی به معنی اشتراک‌گذاری داده‌ها در پلتفرم‌ها، ایجاد یک نمای کلی و مرتبط از عملیات کسب و کار شماست.

اطلاعات بیشتر

 

مزایای مهم CRM دانا

حالا که با ویژگی‌های کلیدی سی آر ام دانا آشنا شدین، اجازه بدین تا با چند مورد از مزایای مهم این راهکار CRM رو بررسی کنیم.

 

مزایای مهم CRM دانا

 

+ بهبود تجربه مشتری

نرم‌افزار CRM دانا دید جامعی از تعاملات، ترجیحات و نیازهای مشتریان رو در اختیار شما قرار می‌ده تا به شکل بهتری اونها رو درک کنین. این درک شما رو قادر می‌سازه تا محصولات، خدمات و ارتباطات خودتون رو سفارشی‌ کنین و تجربه‌ای شخصی و رضایت‌بخش رو به مشتریان ارائه بدین.

 

+ افزایش ارتباطات و همکاری

CRM دانا با اطمینان از اینکه همه‌ی افراد در سازمان شما به داده‌های یکسانی از مشتری دسترسی دارن، ارتباطات داخلی و همکاری رو بهبود می‌بخشه. این کار سیلوهای اطلاعاتی رو حذف می‌کنه و صرف‌نظر از اینکه خریدار با چه کسی تعامل داره، به ثبات تجربه مشتری کمک می‌کنه.

 

+ تسهیل فرآیندهای فروش

CRM دانا می‌تونه وظایف فروش رو به صورت خودکار انجام بده، تعاملات مشتری رو ردیابی کنه و بینشی رو در مورد رفتار مشتری ارائه بده که همگی به تسهیل فرایند فروش کمک می‌کنن. CRM با تجسم پایپ‌لاین فروش، به شناسایی مسائل و فرصت‌های بالقوه کمک می‌کنه و امکان مدیریت فعال چرخه‌ی فروش رو فراهم می‌کنه.

 

+ کارایی و بهره‌وری بیشتر

یک سی آر ام کارآمد مثل دانا با خودکار کردن وظایف روتین، ارائه دید یکپارچه از داده‌های مشتری و ارائه بینش‌های تحلیلی، تیم‌ها رو کارآمدتر و سازنده‌تر می‌کنه. در چنین شرایطی، زمان کمتری صرف کارهای دستی می‌شه و زمان بیشتری رو می‌شه به پرورش روابط و استراتژی لازم برای رشد اختصاص داد.

 

+ تجزیه و تحلیل شفاف برای تصمیمات تجاری راحت‌تر

اکثر نرم افزارهای CRM بعد از پیاده‌سازی در سازمان، داده‌های زیادی رو جمع‌آوری می‌کنن. اما قدرت واقعی یک CRM در توانایی اون در تجزیه و تحلیل داده‌ها و ارائه بینش‌های قابل اقدام و پنهان هستش. CRM دانا در این زمینه عالی عمل می‌کنه و می‌تونه روندها رو مشخص کنه، گلوگاه‌ها رو شناسایی و نتایج رو پیش‌بینی کنه و در نهایت تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی استراتژیک رو هدایت کنه.

 

+ یکپارچگی و قابلیت همکاری

با قابلیت ادغام با سایر ابزارهای کسب و کار، CRM دانا یک تجربه متصل و یکپارچه رو فراهم می‌کنه. این قابلیت اجازه می‌ده تا داده‌ها بین سیستم‌ها جریان داشته باشن، ورود دستی‌ داده‌ها رو کاهش می‌ده و به افزایش دقت داده‌ها کمک می‌کنه. این توانایی باعث می‌شه تا کارایی سازمان افزایش پیدا کنه و امکان درک جامع‌تری از عملیات تجاری رو فراهم می‌کنه.

 

CRM دانا چطور به تسهیل فرایند فروش کمک می‌کنه؟

 

داشبورد نرم افزار CRM دانا

 

سیستم CRM دانا ابزاری ارزشمند برای تسهیل فرایند فروش به حساب میاد. عملکرد اصلی اون مدیریت و ردیابی تمام تعاملات مشتری هستش، به این معنی که تصویر واضحی از جایی که یک مشتری یا یک سرنخ در قیف فروش قرار داره رو ارائه می‌ده.

CRM دانا با اتوماسیون وظایف روتین مثل مدیریت تماس، ایمیل‌های پیگیری و یادآوری وظایف، زمان تیم فروش شما رو برای تمرکز روی فروش آزاد می‌کنه. با CRM دانا نیازی به ثبت دستی رکوردها وجود نداره و مطمئن هستین که هیچ فرصتی به دلیل نادیده گرفتن یا فراموشی از دست نمی‌ره.

علاوه بر این، نرم‌افزار CRM دانا می‌تونه بینش‌هایی رو در مورد رفتار و ترجیحات مشتری ارائه بده که می‌تونه استراتژی‌های فروش رو مشخص کنه. اطلاع داشتن از چیزهایی که مشتری در گذشته خریداری کرده، ترجیحات ارتباطی اونها و بازخوردی که داشتن می‌تونه به تیم فروش شما کمک کنه تا رویکرد خودش رو اصلاح کرده و معاملات رو به طور موثرتری ببنده.

در نهایت، CRM دانا می‌تونه همکاری در تیم فروش و بین فروش و سایر دپارتمان‌ها رو افزایش بده. با دسترسی مشترک به داده‌های مشتری، همه‌ی افراد دیدگاه یکسانی نسبت به نیازها و انتظارات مشتری پیدا می‌کنن. این موضوع می‌تونه به استراتژی‌های فروش موثرتر و نرخ تبدیل بالاتر منجر بشه.

 

سی آر ام دانا چطور به بهبود تلاش‌های بازاریابی کمک می‌کنه؟

نرم افزار دانا می‌تونه به روش‌های مختلفی تلاش‌های بازاریابی شما رو بهبود بده. این راهکار داده‌های زیادی رو در مورد مشتریان شما ارائه می‌ده که شامل دموگرافی، سابقه خرید و بازخورد اونها می‌شه. از این داده‌ها می‌شه برای بخش‌بندی مشتریان به گروه‌های خاص برای کمپین‌های بازاریابی هدفمند استفاده کرد.

CRM دانا همچنین به شما کمک می‌کنه تا میزان اثربخشی‌ کمپین‌های بازاریابی رو به بهترین شکل ردیابی کنین. با نظارت بر شاخص‌های کلیدی، می‌تونین تعیین کنین چه مواردی کار می‌کنه و چه مواردی نیاز به تغییر داره و استراتژی‌های خودتون رو براساس این اطلاعات تنظیم کنین.

علاوه بر این، سیستم دانا می‌تونه خیلی از جنبه‌های ارتباطات بازاریابی شما رو خودکار کنه. این شامل مواردی مثل ارسال ایمیل‌های شخصی‌سازی شده، زمان‌بندی انتشار پست در رسانه‌های اجتماعی و راه‌اندازی اقدامات بازاریابی براساس رفتارهای خاصی از مشتری هستش. این اتوماسیون می‌تونه ارتباط مداوم و به موقع با مشتریان شما رو تضمین کنه و به افزایش تعامل و تبدیل منجر بشه.

در نهایت، یک راهکار CRM کارآمد مثل دانا می‌تونه به همسو کردن تلاش‌های بازاریابی و فروش شما کمک کنه. با اشتراک‌گذاری داده‌های مشتری بین دو دپارتمان، می‌تونین مطمئن بشین که کمپین‌های بازاریابی شما به قیف فروش شما وارد می‌شه و استراتژی‌های فروش شما از زحمات تیم بازاریابی بهره می‌بره.

 

CRM دانا در مقایسه با سایر راهکارهای سی آرم چه ویژگی‌های منحصر به فردی داره؟

 

داشبورد دانا CRM

 

قابلیت استفاده بسیار آسان با رابط کاربری مدرن و شهودی و همچنین فرایند نصب و استقرار بسیار سریع و ساده CRM دانا رو به یک گزینه ممتاز تبدیل کرده است. قابلیت‌های پرکاربرد که به طور کامل نیازهای تیم‌های بازاریابی، فروش و پشتیبانی هر کسب و کاری رو تامین می‌کنه در کنار استفاده آسان باعث می‌شه تا اعضای تیم از کار کردن با این راهکار لذت ببرن.

قابلیت‌های سفارشی‌سازی خیلی خوبی در این راهکار ارائه شده و به شما اجازه می‌ده تا CRM دانا رو مطابق با عملیات کسب و کارتون تغییر بدین. شما می‌تونین به راحتی فیلدهای سفارشی رو به رکوردها اضافه کنین، مراحل پایپ‌لاین فروش خودتون رو تنظیم کنین تا کاملا با فرایند فروش شما هماهنگ باشه، قیمت‌ها و فاکتورهای خودتون رو سفارشی کنین و به ده‌ها مورد دیگه دسترسی داشته باشین.

 

آیا CRM دانا می‌تونه همسو با کسب‌ و کار رشد کنه؟

امروزه در خیلی از کسب و کارها شاهد این هستیم که تیم فروش از 10 عضو تشکیل شده، اما وقتی کسب و کار رشد می‌کنه خیلی سریع به راهکار جامعی نیاز دارین که بتونه با فرایندهای کسب و کار شما مثل حسابداری بک آفیس (دفتر پشتیبانی) یا سیستم‌های منابع انسانی به بهترین شکل کار کنه. اکثر راهکارهای CRM راه‌حل‌هایی رو با استفاده از یکپارچه‌سازی ارائه می‌دن، اما این رویکرد مشکلات خاص خودش رو داره.

معمولا این ادغام‌ها سازگاری بالایی ندارن و امکان یکپارچه‌سازی با گزینه‌های ممتاز در بازار رو فراهم نمی‌کنن. همچنین در صورتی که ادغام‌ها به طور کامل توسعه پیدا نکرده باشن، داده‌های مشتری شما با ورودی‌های تکراری و داده‌های نادرست آلوده می‌شن.

اما CRM دانا تا حد زیادی نیازهای کسب و کارهایی با اندازه‌ها و صنایع مختلف رو پوشش می‌ده تا فقط در برخی موارد به استفاده از ابزارهای شخص ثالث نیاز داشته باشین.

 

سخن پایانی

هر کسب و کاری که روی ارائه تجربیات استثنایی به مشتری و هدایت رشد متمرکز هستش باید به سیستم CRM به چشم یک ابزار حیاتی نگاه کنه. این راهکار نرم‌افزاری مزایای بی‌شماری رو برای کسب و کار فراهم می‌کنه که از بهبود تجربه مشتری و فرایندهای ساده فروش گرفته تا تجزیه و تحلیل دقیق و افزایش چشم‌گیر بهره‌وری رو شامل می‌شه.

در حالی که پیاده‌سازی و استفاده از برخی راهکارهای CRM می‌تونه چالش‌های خاصی رو در پی داشته باشه، سی آر ام دانا به دلیل رابط کاربری مدرن و ساده، استقرار سریع، پشتیبانی عالی و قابلیت‌های کاربردی خودش، تجربه بسیار خوبی رو برای تیم‌ها و دپارتمان‌های مختلف فراهم می‌کنه.

چه صاحب یک کسب و کار کوچک هستین و یا سازمانی بزرگ با صدها نیروی کار مختلف، سیستم دانا می‌تونه بخشی ارزشمند از جعبه ابزار شما باشه. این راهکار به شما کمک می‌کنه تا روابط خودتون با مشتریان رو به سطوح بالاتری ارتقا بدین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا