لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

راهنمای انتخاب
بهترین نرم افزار چت آنلاین سایت

این روزها، شرکت ها میتونن خدمات مشتری رو از طریق کانال های متعددی ارائه بدن.
اما کدوم یکی از کانال ها برای افزایش رضایت مشتری بیشتر به شما کمک می کنن؟

راهنمای انتخاب بهترین نرم افزار چت آنلاین | داناپرداز

خب، نرخ رضایت مشتری برای چت آنلاین سایت 85 درصده و به همین دلیل یکی از راهکارهای جذاب برای شروع به حساب میاد. چت آنلاین سایت به شما این امکان رو میده با بازدید کنندگانی که قبلا در وب سایتتون درگیر شدن تعامل داشته باشین. نرم افزار چت آنلاین سایت میتونه به شما کمک کنه تا رضایت مشتری رو افزایش بدین. این موضوع به طور مستقیم به وفاداری و حفظ مشتری (یعنی درآمد) کمک می کنه.
برای کمک به شما در انتخاب بهترین انتخاب برای تیمتون، در این مقاله لیستی از بهترین نرم افزارها و خدمات چت آنلاین سایت موجود در بازار رو گردآوری کردیم.

Arrow icon | داناپرداز
آیکون چت | داناپرداز

نرم افزار یا سرویس چت آنلاین چیست؟

نرم افزار چت آنلاین سایت سرویسی هستش که به مشتریان اجازه میده تا وقتی که در وب سایتتون حضور دارن، به صورت بی درنگ از دستگاه خودشون به کارشناسان پشتیبانی یا فروش پیام بدن یا اصطلاحا چت کنن. شرکت ها از یک پنجره چت استفاده می کنن که مشتریان و کارشناسان در اون میتونن از طریق پیام فوری با همدیگه تعامل داشته باشن.

ابزارهای چت آنلاین سایت با پلتفرم های CRM مثل DanaCRM ادغام میشن. این ادغام های بومی تمامی سوابق تماس، مکالمات، رونوشت ها و داده ها رو در یک مکان مرکزی نگهداری میکنه تا سازمان فروشتون در مورد مشتریان به یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد دسترسی داشته باشه.

چت آنلاین سایت چطور کار می کنه؟

ابزارهای پشتیبانی چت آنلاین سایت معمولا به صورت پاپ آپ در وب سایت یا اپلیکیشن شما ظاهر میشن. هر شخص با باز کردن پنجره چت، میتونه پیامش رو تایپ کنه و برای تیم پشتیبانی شما ارسال کنه. تعامل در سمت مشتری کاملا در همین پنجره انجام میگیره. بهترین نرم افزار چت آنلاین سایت به شما اجازه میده با بازدیدکنندگان وب سایتتون به صورت بی درنگ و از طریق ویجت چت آنلاین سایت ارتباط برقرار کنین. علاوه بر این شما میتونین پیام ها رو برنامه ریزی کنین تا در مواقعی که در دسترس نیستین یا حتی زمانی که کاربر از یک مکان یا صفحه ای خاص از وب سایت بازدید می کنه برای اونها ارسال بشه. در سمت کارشناس پشتیبانی، چیدمان تقریبا شبیه همون چیزیه که مشتری می بینه، اما با این تفاوت که کارشناس در یک نوار کناری به اطلاعاتی از مشتری دسترسی داره.
چت آنلاین سایت چگونه کار میکند | داناپرداز

رابط کاربری بعضی از ابزارها ممکنه مقداری متفاوت باشه، اما اکثر اونها همونطور که در بالا توضیح داده شد عمل می کنن. در واقع، بعضی از ابزارهای چت آنلاین سایت به شما یک رابط کاربری قابل شخصی سازی رو ارائه میدن که میتونین به بازدیدکنندگان وب سایتتون نشون بدین.

داشبورد دانا چت | داناپرداز

کارشناسان پشتیبانی میتونن لوگوی برند رو آپلود کنن و از رنگ های برند یا رنگ های دلخواه استفاده کنن. به طور کلی، یکی از کارشناس ها وضعیت خودش رو به «در دسترس» تغییر میده تا مشتری متوجه بشه این کارشناس آماده پاسخگویی هستش.اگر هیچ کارشناسی در دسترس نباشه یا کسی مدت زیادی منتظر جواب سوالش باشه، بسته به ابزار انتخابی، چت ها میتونن به مکالمات ایمیلی تبدیل بشن تا اینطوری مطمئن بشین هیچ پیامی از دست نرفته باشه

آیکون سوال | داناپرداز

چرا باید پشتیبانی چت آنلاین سایت رو به وب سایت خود اضافه کنید؟

خیلی از مشتری هایی که از چت آنلاین سایت استفاده می کنن از تجربه خودشون رضایت دارن. این نرخ خیلی بالاتر از راهکارهای دیگه مثل پشتیبانی ایمیل، رسانه های اجتماعی یا تلفن هستش. با در نظر گرفتن این موضوع، چت آنلاین سایت میتونه روی فروش و بازاریابی آنلاین شما تاثیر زیادی داشته باشه. چت آنلاین سایت به مشتریانتون اجازه میده بدون خروج از وب سایت شما، پاسخ های فوری دریافت کنن.
یک تجربه چت آنلاین سایت مثبت به طور موثری میتونه مشتریان رو در تصمیم گیری برای خرید کمک کنه. ثابت شده که افزودن پشتیبانی چت آنلاین سایت باعث کاهش نرخ رها شدن سبد خرید، افزایش فروش و افزایش نرخ تبدیل میشه. اما خیلی از این مزایا به نرم افزار چت آنلاین سایت ای که از اون استفاده می کنین هم بستگی داره.
تجربه ضعیف مشتری از چت آنلاین سایت میتونه تاثیر منفی داشته باشه. ممکنه به دلیل زمان پاسخگویی کند، فروشتون رو از دست بدین. همچنین این امکان وجود داره مشتریان با تصور بدی از برند شما، وب سایتتون رو ترک کنن.
حتی ممکنه هزینه زیادی برای نرم افزار چت آنلاین سایت خودتون پرداخت کنین یا برای استفاده از نرم افزاری که برای وب سایت، نیازها یا سطح مهارت شما مناسب نیست بیهوده تلاش کنین. اساسا شما باید یک سرویس چت آنلاین سایت مقرون به صرفه پیدا کنین که استفاده از اون آسون باشه، با وردپرس یا پلتفرم سازنده وب سایت شما به خوبی کار کنه و همه چیزهایی رو که برای فروش بیشتر به اون نیاز دارین رو فراهم کنه.
همونطور که وعده داده بودیم، بیایید به لیستی از بهترین ابزارهای چت آنلاین سایت موجود در بازار نگاهی بیندازیم. این ابزارها میتونن برای رشد کسب و کارتون به شما کمک کنن.

انواع مختلف ابزار چت آنلاین سایت:

وقتی قراره از بین ابزارهای چت آنلاین سایت انتخاب کنین، معمولا گزینه های شما شامل ابزارهای مستقل و ابزارهایی که به عنوان ویژگی یا سرویس در پلتفرم دیگه ای ارائه شده هستش. برای هر دو گزینه مزایا و معایبی وجود داره. یکی از مزایای ابزارهای مستقل اینه که به لطف تمرکز منحصر به فرد روی حوزه چت، احتمالا توانمندی های خیلی خوبی رو برای تجزیه و تحلیل های عمیق تر ارائه میدن. همچنین این امکان وجود داره که اونها ویژگی های دیگه ای مثل اتوماسیون یا هوش مصنوعی هم داشته باشن. این ویژگی ها اغلب در ابزارهای چت که به عنوان یک ویژگی یا سرویس ارائه میشن وجود نداره.
مزایای اصلی استفاده از ابزار چت که در یک سرویس دیگه گنجانده شده اینه که همزمان میتونین به ابزارهای دیگه پلتفرم هم دسترسی داشته باشین. همچنین، بسته به پلتفرم انتخابی، مزایای صرفه جویی در هزینه نسبت به ابزار چت اختصاصی وجود داره. در چنین شرایطی میتونین سرویس چت آنلاین سایت رو به عنوان یک ویژگی افزودنی با پرداخت هزینه اضافی به دست بیارین. به طور کلی، هزینه ماهیانه یک پلتفرم پشتیبانی همه کاره ممکنه مقداری بیشتر باشه، اما وقتی تمام جوانب رو در نظر بگیرین، میتونه ارزش بیشتری هم داشته باشه.
حتی ممکنه هزینه زیادی برای نرم افزار چت آنلاین سایت خودتون پرداخت کنین یا برای استفاده از نرم افزاری که برای وب سایت، نیازها یا سطح مهارت شما مناسب نیست بیهوده تلاش کنین. اساسا شما باید یک سرویس چت آنلاین سایت مقرون به صرفه پیدا کنین که استفاده از اون آسون باشه، با وردپرس یا پلتفرم سازنده وب سایت شما به خوبی کار کنه و همه چیزهایی رو که برای فروش بیشتر به اون نیاز دارین رو فراهم کنه.
همونطور که وعده داده بودیم، بیایید به لیستی از بهترین ابزارهای چت آنلاین سایت موجود در بازار نگاهی بیندازیم. این ابزارها میتونن برای رشد کسب و کارتون به شما کمک کنن.

در رویداد بر مدار دانایی چه گذشت؟

راهکارهای نوین بازاریابی و فروش برای ورود به سال 1403

نحوه انتخاب ابزار چت آنلاین سایت مناسب برای کسب و کار

اگرچه هنگام تصمیم گیری در مورد راه حل جدید چت آنلاین سایت موارد زیادی وجود داره که باید در نظر بگیرین، سه سوال اساسی رو حتما باید از خودتون بپرسین:

نیاز من چیه؟

هنگام تصمیم گیری در مورد هر ابزار جدیدی، باید به خوبی بدونین به چه قابلیت هایی نیاز دارین. شاید شما در حال ارائه پشتیبانی سطحی باشین و چت بخشی از یک برنامه سطح بالاتر باشه. یا شما نیازهای دیگه ای برای تعامل با مشتری دارین و میخواین از اون برای پشتیبانی و فروش استفاده کنین.
در کل فرقی نداره چه نیازی داشته باشین، همین که نحوه استفاده از ابزار رو بدونین خیلی راحت تر متوجه میشین نیازهاتون با ابزار انتخابی برطرف میشه یا نه.

در حال حاضر چه چیزی دارم؟

احتمالا برای شما هم پیش اومده که از فروشگاه چیزی رو خریدین و موقعی که برگشتین خونه دیدین اون وسیله رو از قبل داشتین. برای جلوگیری از این شرایط، مهمه که ابزارهایی رو که در حال حاضر به اونها دسترسی دارید فهرست کنین. مثلا اگر از نرم افزار هلپ دسک استفاده می کنین این امکان وجود داره که ابزار چت آنلاین سایت در پلتفرم فعلی گنجانده بشه یا به عنوان یک افزونه به اون اضافه بشه.

بودجه چقدره؟

تقریبا برای هر تیمی هزینه یک ابزار جدید اهمیت داره. اگر از پس هزینه ابزاری برنمیاین، هیچ چیز دیگه ای در مورد اون اهمیت چندانی نداره. با این حال، همیشه باید ارزش محصول و همینطور هزینه واقعی رو در نظر داشته باشین. یک محصول قوی تر شاید گرون تر به نظر برسه اما ممکنه ارزش بیشتری رو ارائه بده و عملا قیمت بالای خودش رو توجیه کنه.
Arrow icon | داناپرداز

ویژگی های قابل توجه برای انتخاب بهترین سرویس چت

بهترین پلتفرم چت آنلاین سایت اغلب دارای ویژگی های زیادی هستش و اینکه بدونین کدوم یکی از این ویژگی ها برای کسب و کارتون مفیده خیلی سخت نیست. برای اینکه کارها رو برای شما ساده کنیم، نظرات کاربران واقعی رو جمع آوری کردم و در مورد نرم افزارهای مختلف که محبوبیت بالایی داشتن تحقیقات گسترده ای رو انجام دادیم. در نتیجه، فهرستی از برخی از ویژگی های کلیدی، ویژگی های پیشرفته و بعضی از ویژگی های رایجی که به شما در ارائه خدمات بهتر به مشتریان کمک می کنه گردآوردی کردیم.

7 نرم افزار برتر چت آنلاین سایت

Arrow icon | داناپرداز
دانا چت | داناپرداز

نرم افزار دانا چت

معرفی

با نرم افزار چت وبسایت دانا چت تجربه ای عالی برای مشتریان فراهم کنید و به یک ابزار گفتگوی زنده سریع و با امکانات پیشرفته دسترسی پیدا کنید که هر گونه تعامل با مشتری را آسان می کند. بازدیدکنندگان وب سایت را به مشتری تبدیل و سوالات مشتری را با پشتیبانی بی درنگ حل کنید.نرم افزار چت دانا با CRM دانا و نرم افزار تیکتینگ دانا دسک ادغام شده است که این امکان شما را قادر می سازد که خدمات سریع تر و شخصی تری ارائه دهندبا نرم افزار دانا چت شما میتوانید تعامل با مشتریان را بهبود بخشید برای مشتری یک تجربه گفتگوی آنلاین فوق العاده بسازید

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد 2 دانا چت | داناپرداز

نقاط قوت

ادغام با نرم افزار CRM
ادغام با نرم افزار تیکتینگ
استراتژی قیمت گذاری مناسب
پشتیبانی در دسترس
رابط کاربری آسان و زیبا

نقاط ضعف

فاقد چت ویدیویی و صوتی
فاقد سازنده چت بات داخلی

لوگو لایو چت | داناپرداز

نرم افزار Live Chat

معرفی

لایو چت یکی دیگه از اپلیکیشن های پیام رسانی محبوب هستش که میتونه در وب سایت ها ادغام بشه و فورا به سوالات فروش و پشتیبانی جواب بده. لایو چت دارای ویژگی های مفید زیادیه که میتونه فروش آنلاین شما رو به سرعت افزایش و خدمات مشتریان رو بهبود بده. اپلیکیشن های دسکتاپ LiveChat برای ویندوز و مکینتاش از رابط کاربری خیلی خوبی بهره میبرن که امکان ارتقای سطح خدمات مشتری رو میسر می کنه. یکی از مهمترین مزایای لایو چت ادغام هایی هستش که ارائه میده.  همچین لایو چت افزونه چت آنلاین سایت وردپرس رو برای تولید سرنخ و پشتیبانی مشتری فراهم می کنه.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد livechat | داناپرداز

نقاط قوت

رابط کاربری آسون و ساده
قابلیت های تحلیلی قوی برای پیش بینی توسط کارمندان
بازار اختصاصی اپلیکیشن با ادغام های متنوع

نقاط ضعف

فاقد سازنده چت بات داخلی
عملکرد خیلی محدود اپلیکیشن های موبایلی

لوگو zendesk | داناپرداز

نرم افزار چت Zendesk

معرفی

زن دسک نرم افزار خیلی معروفیه که بیشتر در زمینه خدمات مشتری و فروش CRM از جمله چت آنلاین سایت تخصص داره. این نرم افزار به شما اجازه میده حتی قبل از اینکه سوالی پرسیده بشه با مشتریانتون ارتباط برقرار کنین. همچنین از این ابزار میتونین برای تعامل با مشتریان خودتون از طریق پلتفرم هایی مثل فیسبوک مسنجر استفاده کنین. این ابزار برای مشاغلی که میخوان خدمات مشتریان خودشون رو بهبود بدن خیلی عالیه؛ اما به طور کلی گزینه های جایگزین زیادی هم برای Zendesk وجود داره.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد zendesk | داناپرداز

نقاط قوت

مشاهده بی درنگ بازدیدکنندگان
به طور همزمان در چندین وب سایت در چندین پنجره چت با تنظیمات مختلف استفاده میشه
به راحتی با سایر محصولات زن دسک در یک پلتفرم ادغام میشه
امکان ایجاد ماکرو و تیکت های مادر و والدین در Zendesk

نقاط ضعف

فاقد چت ویدیویی و صوتی
طرح رایگان امکانات بسیار محدودی داره و خیلی کاربردی نیست
گزارش پیشرفته محدود

لوگو Hubspot | داناپرداز

نرم افزار چت Hub Spot

معرفی

ابزار چت آنلاین سایت هاب اسپات یکی دیگه از ابزارهای مدیریت ارتباط با مشتری این شرکت هستش. این نرم افزار خیلی کاربرپسنده و با ویژگی های مفید مختلفی که ارائه میده فراتر از یک رسانه معمولی برای مدیریت تماس به حساب میاد. چت آنلاین سایت هاب اسپات ظاهرا یک نرم افزار رایگان با قابلیت ربات ساز داخلی است. اما موارد دیگه ای هم وجود داره که هاب اسپات برای کمک به کاربران ارائه میده. اکثر اونها در بسته پریمیوم وجود دارن و بنابراین برای استفاده از اونها باید هزینه پرداخت کنین. شما میتونین این بسته ها و ادغام ها رو از Hubspot Marketing Hub بخرین.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد hubspot | داناپرداز

نقاط قوت

ادغام یکپارچه با هاب اسپات
رابط کاربری آسون برای استفاده
ادغام هاب اسپات و API

نقاط ضعف

از دست دادن راحت مکالمات
فاقد قابلیت ارسال انبوه

لوگو intercom | داناپرداز

نرم افزار چت Intercom

معرفی

اینترکام یک برنامه پیام رسانیه که به کاربران اجازه میده از طریق متن یا صوت با همدیگه ارتباط برقرار کنن. میشه از این اپ موبایل برای ایجاد یک مکالمه تعاملی با مشتریان استفاده کرد. اینترکام یک ابزار عالی برای تیم های خدمات مشتری و فروش هستش. Intercom از سال 2011 همیشه یکی از بهترین نرم افزارهای چت آنلاین سایت بازار بوده.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد intercom | داناپرداز

نقاط قوت

مجموعه کامل بازاریابی مکالمه ای برای پیام های خروجی
بیش از 250 ادغام آماده و ای پی آی هایی برای ادغام های سفارشی
ایده آل برای مشاغل SaaS
تورهای محصول درون برنامه ای برای مشتری جدید

نقاط ضعف

برای مشاغل کوچک و متوسط که در اون قیمت گذاری یک نگرانی هستش ایده آل نیست
فرآیند اجرا خسته کننده هستش و زمان زیادی می بره
ادغام بومی محدود

لوگو crisp | داناپرداز

نرم افزار چت Crisp

معرفی

کریسپ یک نرم افزار پشتیبانی مشتری چند کاناله هستش که به استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک و متوسط کمک می کنه تا ارتباط با مشتری خودشون رو از طریق طیف گسترده ای از ویژگی ها افزایش بدن. میتونین از این ابزار برای برقراری ارتباط با دوستان و همکاران از طریق پیام متنی، پیام رسان فوری، رسانه های اجتماعی، ایمیل، پست صوتی یا تماس های ویدیویی استفاده کنین و اطلاعات فروش، بازاریابی و پشتیبانی رو در یک داشبورد اختصاصی در اختیار داشته باشین.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد crisp | داناپرداز

نقاط قوت

پشتیبانی کارآمد از یکپارچه سازی اپ
شما میتونین از طریق اینباکس مشترک به تمام ایمیل های خودتون دسترسی داشته باشین
پاسخگویی خودکار از پایگاه دانش برای سریع نگهداشتن کارها
تشخیص گردش کار برای اپراتورها آسونه
نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری تمام اطلاعات مشتری رو در یک مکان نشون میده

نقاط ضعف

عدم پشتیبانی از اپلیکیشن موبایل با کیفیت
لوگو Tidio | داناپرداز

نرم افزار چت Tidio

معرفی

تیدیو یک ابزار شناخته شده هستش که ویژگی هایی مثل چت آنلاین سایت، پیام رسانی و ایمیل رو ارائه میده. این ابزار امکان برقراری ارتباط آنلاین ساده و موثر رو فراهم می کنه و در عین حال، مشتریان و بازدیدکنندگان رو درگیر و کار شما رو خودکار می کنه تا بتونین کسب و کارتون رو گسترش بدین.

ویژگی های کلیدی

Arrow icon | داناپرداز
داشبورد tidio | داناپرداز

نقاط قوت

ربات سبد خرید رها شده میتونه نرخ رها شدن کلی رو کاهش بده
ویجت های قابل تنظیم با توجه به برند و زبان طراحی برند شما
قابلیت های نظارت قدرتمند برای بینش بیشتر
ابزارهای هوش مصنوعی برای تسهیل گردش کاری
پشتیبانی 7/24 با چت بات ها

نقاط ضعف

فاقد چت ویدیویی و صوتی
طرح رایگان امکانات بسیار محدودی داره و خیلی کاربردی نیست
گزارش پیشرفته محدود

سوالات متداول

نرم افزار چت آنلاین سایت سرویسی هستش که به مشتریان اجازه میده تا وقتی که در وب سایتتون حضور دارن، به صورت بی درنگ از دستگاه خودشون به کارشناسان پشتیبانی یا فروش پیام بدن یا اصطلاحا چت کنن. شرکت ها از یک پنجره چت استفاده می کنن که مشتریان و کارشناسان در اون میتونن از طریق پیام فوری با همدیگه تعامل داشته باشن.

ابزارهای پشتیبانی چت آنلاین سایت معمولا به صورت پاپ آپ در وب سایت یا اپلیکیشن شما ظاهر میشن. هر شخص با باز کردن پنجره چت، میتونه پیامش رو تایپ کنه و برای تیم پشتیبانی شما ارسال کنه. تعامل در سمت مشتری کاملا در همین پنجره انجام میگیره. 

خیلی از مشتری هایی که از چت آنلاین سایت استفاده می کنن از تجربه خودشون رضایت دارن. این نرخ خیلی بالاتر از راهکارهای دیگه مثل پشتیبانی ایمیل، رسانه های اجتماعی یا تلفن هستش. با در نظر گرفتن این موضوع، چت آنلاین سایت میتونه روی فروش و بازاریابی آنلاین شما تاثیر زیادی داشته باشه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا