لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

نرم افزار CRM مایکروسافت: پیاده سازی، چالش‌ها و ریسک‌ها

نرم افزار CRM مایکروسافت | داناپرداز

مایکروسافت داینامیک 365 (Dynamics 365) چیست؟

مایکروسافت داینامیک شامل هر دو برنامه ERP و نرم افزار CRM مایکروسافت است. همچنین مایکروسافت داینامیک بیش از ده برنامه و افزونه را شامل می‌شود که نیازهای کاربر را برای ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و Microsoft CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را برطرف می‌کند.

مشتریان مایکروسافت داینامیک می‌توانند برنامه‌ای را انتخاب کنند که بیشترین کاربرد را برای آنها دارد. به طور کلی خانواده Dynamics 365 به گونه‌ای طراحی شده که حداکثر انعطاف پذیری را برای کاربر فراهم کند.

به دلیل این انعطاف پذیری و نوآوری، Microsoft Dynamics می‌تواند تقریباً متناسب با هر شغلی سازگار شود. اما ممکن است درک این نرم افزار و یادگیری استفاده از آن کمی دشوار باشد، به ویژه با تمام کلمات اختصاری بکار رفته مانند: D365 ، CRM ، ERP و غیره.

در این مقاله، تلاش می‌کنیم به شما یک نمای کلی از Microsoft Dynamics به همراه توضیحات و مقایسه‌های دقیق تر ارائه بدیم.

 

برای مقایسه CRM دانا و مایکروسافت به صفحه “چرا CRM دانا نسبت به Microsoft CRM برای شما انتخاب بهتری است؟” ما مراجعه کنید.

 

برنامه های CRM مایکروسافت داینامیک 365

5 برنامه مختلف در Microsoft Dynamics وجود دارد که نیازهای CRM مشاغل را برآورده می‌کند. این برنامه‌ها به تیم شما در فرایند فروش کمک می‌کنند، مشتری را حفظ می‌کنند، در صورت لزوم با پشتیبانی ارتباط برقرار می‌کنند و به پیگیری تمام وظایف کمک می‌کنند.

 

برنامه های CRM مایکروسافت داینامیک 365

 

– مایکروسافت داینامیک فروش (Dynamics 365 Sales)

مایکروسافت داینامیک فروش، محبوب‌ترین ابزار در میان 5 ابزار موجود نرم افزار Microsoft CRM است. این ابزار یک نمای 360 درجه از تعاملات شما با مشتریان را به شما نمایش می‌دهد، به این ترتیب تیم شما می‌تواند تعاملات بعدی را با مشتریان فعلی و بالقوه برنامه ریزی و پیش بینی کند. این ابزار یک منبع واحد برای تیم‌های فروش، بازاریابی و مدیریت حساب شما فراهم می‌کند.

 

– مایکروسافت داینامیک بازاریابی (Dynamics 365 Marketing)

مایکروسافت داینامیک بازاریابی، با ایجاد کمپین‌های پرورش سرنخ، ارزیابی سرنخ و ارائه بینش برای اقدامات بعدی به منظور به دست آوردن و حفظ مشتری، تلاش‌های بازاریابی خود را تقویت کنید.

 

– مایکروسافت داینامیک خدمات مشتریان (Dynamics 365 Customer Service)

این برنامه با ردیابی کارآمد شکایات مشتری‌ها، بازپرداخت‌ها، ادعاهای گارانتی، SLA ها و نحوه برخورد تیم پشتیبانی در هر یک از این تعاملات، به تقویت خدمات پشتیبانی کسب و کار شما کمک می کند.

 

– مایکروسافت داینامیک اتوماسیون خدمات (Dynamics 365 Project Service Automation)

ابزار اتوماسیون خدمات برای هر سازمانی که خدمات حرفه‌ای با قیمت یا بازه زمانی ثابت و پروژه‌های مشخص (به عنوان مثال در زمینه مهندسی یا خدمات مشاوره ای) ارائه می‌دهد بسیار مناسب است. استفاده از این ابزار، امکان برنامه ریزی منابع و ارسال هزینه‌ها را برای کاربران فراهم می‌کند. همچنین قابلیت استفاده برای فروش را نیز دارد.

 

– مایکروسافت داینامیک خدمات فیلد (Dynamics 365 Field Service)

این ابزار مناسب برای سازمان هایی که تیم ها یا افراد را برای انجام خدمات به خارج از محل شرکت ارسال می کنند  است (به عنوان مثال، در محل مشتری یا پشتیبانی و راه اندازی تجهیزات در محل). این ابزار همچنین شامل قابلیت خدمات مشتریان می‌باشد.

 

با نرم افزار CRM دانا، مطابق با استاندارد های سال 2024 بفروشید.

 

مزایای نرم افزار CRM مایکروسافت

نرم افزار CRM مایکروسافت دارای ویزگی‌های مثبت متعددی است که در ذیل به آن ها اشاره می‌کنیم

مزایای نرم افزار CRM مایکروسافت

1- انعطاف پذیری در قیمت نرم افزار Microsoft CRM

نرم افزار Dynamics CRM دارای یک ساختار قیمت انعطاف پذیر است که کاربر را به پذیرش اولیه و گسترش تدریجی استفاده تشویق می‌کند. کاربر برای اولین خرید ماژول / برنامه خود مبلغ ثابتی پرداخت می‌کند و سپس برای فعال سازی برنامه‌های بعدی تخفیف می‌گیرد. همچنین با پیشرفت کسب و کار کاربر، امکان افزودن (و کم کردن) برنامه‌های اضافی وجود دارد.

 

2- کوتاه شدن چرخه فروش با استفاده از نرم افزار CRM مایکروسافت

نرم افزار Microsoft CRM به تیم‌های فروش امکان دستیابی به انبوهی از داده‌های کاربردی در مورد مشتری را می‌دهد، خواه در محل مشتری یا در دفتر کسب و کار. به این ترتیب تیم شما قادر به پاسخگویی سریع و ارائه اطلاعات، بدون نیاز به درخواست زمان از مشتری برای بررسی موضوع خواهد بود. همچنین تصویر کاملی از سفر هر فرصت فروش به دست می‌آورید که به شما امکان می‌دهد تجارب فروش هدفمندتری ایجاد کنند.

 

3- امنیت داده ها در نرم افزار Dynamics CRM

گزینه‌های امنیتی مبتنی بر نقش و مبتنی بر سوابق به کاربر امکان می‌دهد، دسترسی موثر به داده ها را در سازمان خود کنترل کند.

کاربر مایکروسافت داینامیک می‌تواند مجوزها را برای پروژه‌های مشترک طوری تنظیم کند که فقط کسانی که برای انجام کار خود به داده‌های مشخص نیاز دارند، به آنها دسترسی داشته باشند. رمزگذاری داده‌ها به صورت استاندارد با نرم افزار Dynamics CRM ارائه می‌شود و مدیران می‌توانند کلیدهای رمزگذاری پایگاه داده را با Azure Key Vault مدیریت کنند.

 

4- هوش تجاری بکار رفته در نرم افزار های Microsoft CRM

ویژگی‌های هوش تجاری (BI) به شما کمک می‌کند که با استفاده از رابط های یکپارچه، راهنمایی و ادغام با ماژول‌های نرم افزار Dynamics CRM، استفاده از ویژگی‌های هوش مصنوعی را ساده سازی کنید.

BI به کاربر کمک می‌کند تا فرآیندهای کاری را یکپارچه کند، در مورد روابط با مشتری بینش کسب کند و اطلاعاتی به دست بیاورد که می‌تواند بر اساس آنها برای کسب و کار خود برنامه ریزی کند. این ویژگی در مدیریت بسیاری از زمینه‌ها از جمله فروش، بازاریابی و خدمات مشتری تا حمایت مالی و تشخیص تقلب به کارشناس کمک می‌کند.

 

5- خدمات مشتری نرم افزار CRM مایکروسافت

زیرساخت‌های فن آوری یکپارچه مایکروسافت داینامیک می‌تواند به تمام مراحل سفر مشتری در طول زمان و کانال‌های مختلف پرداخته و کیفیت تجربه مشتری را به طور کلی بهبود بخشد. مایکروسافت داینامیک به تیم‌های کاری این امکان را می‌دهد تا با مدیریت دانش محور، از جمله راهنمایی پویا توسط داده ها و داشبورد های گزارش، خدمات و پشتیبانی مشتری با کیفیتی ارائه دهند.

 

6- مقیاس پذیری نرم افزار CRM مایکروسافت

نرم افزار Microsoft CRM بسته به اندازه تیم فعلی، بودجه و حجم کار کسب و کار به راحتی می‌تواند به بالا یا به پایین تغییر مقیاس دهد. نرم افزار CRM مایکروسافت، مانند اکثر محصولات Cloud مایکروسافت، مبتنی بر اشتراک ماهانه است که به راحتی قابلیت تغییر دارد.

 

ویژگی های منفی نرم افزار Dynamics CRM

 

ویژگی های منفی نرم افزار Dynamics CRM

 

+ نرم افزار CRM مایکروسافت نیاز به آموزش دارد

نرم افزار CRM مایکروسافت با داشتن ویژگی‌های فراوان و راه حل های قابل برنامه ریزی برای شخصی سازی، پلتفرمی نیست که بتوانید در آن ثبت نام کرده و به راحتی شروع به استفاده از آن کنید. فراوانی منابع آموزشی موجود در Microsoft Learn گواه این است که برای شروع به استفاده از مایکروسافت داینامیک و مایکروسافت سی آر ام، نیاز به یادگیری و آموزش دارید. کسب مهارت برای استفاده از این پلتفرم کمی زمانبر است و این مسئله حتما باید در نظر گرفته شود.

+ نویگیشن ضعیف نرم افزار CRM مایکروسافت

این پلتفرم بسیار متراکم و دارای لایه هایی از ویژگی‌ها مختلف است، اما رابط کاربری امکان نویگیشن آسان را برای کاربر فراهم نمی‌کند. در واقع، ظاهر و کلیت نرم افزار Microsoft CRM قدیمی است و نیاز به به روز رسانی و نوسازی دارد.

 

+ نرم افزار Microsoft CRM نیاز به شریک اجرایی دارد

از آنجایی که نرم افزار Dynamics CRM به طور مداوم در حال پیشرفت و به روز رسانی است و از آنجا که به همه قسمت‌های کسب و کار شما متصل می‌شود، برای تعیین اینکه کدام برنامه‌ها متناسب با نیاز و استراتژی کسب و کار شما هستند، نیاز به راهنمایی تخصصی دارید.

همچنین برای تنظیم مناسب این ویژگی‌ها برای فرآیندهای کسب و کار شما در طول زمان و با تغییر جهت گیری‌های شغلی و به روز شدن فناوری، به کمک متخصص نیاز دارید.

این راهنمایی و کمک از طرف Microsoft Dynamics Partner هایی مثل Encore Business Solutions ارائه می‌شود که دسترسی به آنها در ایران مقدور نیست.

بنابراین، بخشی از انتخاب شما به عنوان مدیریت کسب و کار، این است که مشخص کنید از کدام برنامه‌های مایکروسافت داینامیک استفاده کند. اما حتی مهم تر از آن این است که با چه کسی شریک شوید. این شریک باید به شما کمک کند تا نیازهای شغلی خود را ارزیابی کنید و سپس بهترین برنامه ها را متناسب با نیازهای شما پیاده سازی کرده ، استفاده از آنها را به اعضای تیم شما آموزش دهد و پشتیبانی از این برنامه را به عهده بگیرد.

 

آیا نرم افزار CRM مایکروسافت بخشی از آفیس 365 است؟

خیر، اما بسیار خوب با هم ادغام می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید در Outlook با استفاده از Microsoft Dynamics 365 Business Central فاکتور بگیرید.

 

انتخاب نسخه آنلاین یا محلی نرم افزار Microsoft CRM ؟

نسخه آنلاین و محلی مایکروسافت داینامیک با هم شباهت‌هایی دارند:

هر دو نسخه دارای ویژگی‌های اصلی یکسان و امکان گسترش هستند.
تنظیمات سفارشی را می‌توانید از نسخه محلی به نسخه آنلاین منتقل کنید (و بالعکس).
کدهای پشتیبانی شده در هر دو نسخه کار می‌کنند.
ادغام برنامه برای CRM آنلاین و CRM محلی مایکروسافت داینامیک یکسان است.

با این حال، تفاوت‌های قابل توجهی هم بین نسخه‌های آنلاین و محلی وجود دارد:

 

انتخاب نسخه آنلاین یا محلی نرم افزار Microsoft CRM ؟

 

چطور می توانم کار با مایکروسافت داینامیک را یاد بگیرم؟

هزاران مقاله و صدها فیلم وجود دارد که می توانید برای یادگیری چگونگی عملکرد مایکروسافت داینامیک به آنها مراجعه کنید. وب سایت رسمی مایکروسافت داینامیک بهترین محل برای شروع است.

همچنین می‌توانید برای تجربه کردن بستر جدید و رایگان Microsoft eLearning بهMicrosoft Learn مراجعه کنید. تاکید این رویکرد روی یادگیری عملی است که به شما کمک می‌کند سریعتر به اهداف تان برسید.

کاربرها می‌توانند دوره‌های قدیمی‌تر  Dynamics 365 e-Learning را هم دانلود کنند. این دوره‌ها از طریق لینک زیر در دسترس هستند.

دانلود آموزش Microsoft CRM برای مشتریان

 

گواهینامه های مرتبط با Microsoft Dynamics

سه گواهینامه برای مایکروسافت داینامیک وجود دارد: MCSA: Microsoft Dynamics 365 ، MCSA: Microsoft Dynamics 365 for Operations و MCSE: Business applications. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این گواهینامه‌ها و مطالعه فایل‌های راهنما می‌توانید به لینک زیر مراجعه کنید.

 

گواهینامه های مایکروسافت داینامیک

دوره‌های آموزش مجازی

محل اصلی ارائه آموزش در مورد مایکروسافت داینامیک، این جاست: Microsoft Learn for Dynamics 365

 

مطالب آموزشی پیشنهادی برای مایکروسافت داینامیک و دانلود نرم افزار Microsoft CRM

Dynamics 365 on Microsoft Learn

بیاموزید که چگونه می‌توانید از مایکروسافت داینامیک برای مدیرت مشتری‌ها و کسب و کارتان و مقابله با چالش‌های امروزی استفاده کنید.

Introduction to Dynamics 365 apps

این مبحث لیستی از عناوین راهنما و سایر منابع در مورد برنامه های مایکروسافت داینامیک را گردآری کرده است.

Microsoft Dynamics 365 Fundamentals – Learn

آیا علاقه‌مند هستید که در مورد برنامه‌های تجاری اطلاعات کسب کنید؟

برای بررسی نحوه استفاده از برنامه‌های مایکروسافت داینامیک یادگیری را شروع کنید.

همچنین می‌توانید درباره مفاهیم ابر، Power Platform و نحوه شروع کار با برنامه‌های مایکروسافت داینامیک بیاموزید.

Introduction to Microsoft Dynamics 365 – Learn

مقدمه‌ای بر مایکروسافت داینامیک

 

چرا نرم افزار CRM مایکروسافت برای کسب وکارهای کوچک مناسب نیست؟

به طور خلاصه، نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 یک مجموعه نرم افزاری قدرتمند و همه کاره است که می تواند مزایای بسیاری را برای کسب و کارهایی با اندازه ها و صنایع مختلف ارائه دهد. با این حال، این مجموعه نرم افزاری دارای معایبی است که باعث می شود برای کسب و کارهای کوچک یک انتخاب ایده آل نباشد.

در این بخش به چند دلیل که چرا نرم افزار Dynamics 365 برای کسب و کارهای کوچک مناسب نیست اشاره می کنیم.

 

1. پیچیدگی زیاد

یکی از معایب اصلی نرم افزار CRM مایکروسافت، پیچیده بودن آن است. این نرم افزار نسبت به رقبای خود پیچیدگی بیشتری دارد و اگر کارمندان یک کسب و کار قبلا تجربه استفاده از محصولات مایکروسافت را نداشته باشند احتمالا در کار کردن با این نرم افزار دچار چالش می شوند.

به همین دلیل، برای اینکه نیروهای یک کسب و کار کوچک به خوبی از این مجموعه نرم افزاری قدرتمند استفاده کنند نیازمند آموزش هستند. دوره های آموزشی نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 معمولا طولانی است و بسته به نوع فعالیت کسب و کار و سطح توانایی کارمندان آن، به ساعت ها زمان نیاز خواهد داشت.

 

2. هزینه

شاید نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 گران ترین نرم افزار CRM موجود در بازار نباشد اما قطعا مقرون به صرفه هم نیست. علاوه بر قیمت اولیه بالا که برای اکثر کسب و کارهای کوچک یک عامل محدودکننده است، برای دسترسی به برخی قابلیت ها باید هزینه های بیشتری پرداخت کنید. همچنین مدل های قیمت گذاری مایکروسافت به گونه ای است که صرفا برای برخی از کسب و کارهای کوچک می تواند مناسب باشد.

 

3. امکانات بسیار زیاد

شاید با خواندن این عنوان متعجب شوید که چرا به عنوان یک نقطه ضعف مطرح شده است. اما برای یک کسب و کار کوچک که تعداد نیروها، سرپرست ها و منابع مالی یا زمانی بسیار محدود است، تنوع بیش از حد امکانات می تواند دردسرساز شود.

بدون شک یک کسب و کار کوچک از بسیاری از این امکانات استفاده نخواهد کرد، اما باید هزینه آنها را بپردازد. همچنین گاهی اوقات زیاد بودن امکانات می تواند بر روی کارایی نرم افزار تاثیرگذار باشد و اصطلاحات باعث سنگین شدن آن شود.

 

4. گزینه های سفارشی سازی محدود

اگرچه نرم افزار CRM مایکروسافت قابلیت شخصی سازی بسیار خوبی را ارائه می دهد، اما محدودیت هایی نیز وجود دارد. به عنوان مثال، اگر نیاز به افزودن قابلیت های جدیدی دارید که از قبل در نرم افزار موجود نیست، ممکن است ناامید شوید.

بسیاری از استارتاپ ها برای بهره وری بیشتر و مدیریت حجم زیادی از وظایف روزانه به یک CRM منعطف و با قابلیت سفارشی سازی راحت نیاز دارند تا با هزینه ای کم، بهترین ابزارها را در اختیار داشته باشند. متاسفانه نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 این امکان را در دسترس برخی از استارتاپ ها و کسب و کارهای کوچک قرار نمی دهد.

 

5. سرعت پایین

همان طور که گفتیم، نرم افزار مایکروسافت Dynamics 365 امکانات بسیار زیادی را در دسترس قرار می دهد. این تنوع زیاد باعث سنگین شدن نرم افزار می شود. با اینکه این نرم افزار به صورت ابری ارائه می شود اما برای استفاده بهینه و سریع از بخش های مختلف آن به اینترنت پرسرعت و پایدار نیاز دارید.
در واقع می توان گفت با وضعیتی که اینترنت ایران دارد، اکثر کسب و کارهای کوچک امکان استفاده بهینه و کارآمد از قابلیت های نرم افزار CRM مایکروسافت را ندارند.

 

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

 

چرا نرم افزار CRM دانا جایگزین بهتری برای مایکروسافت داینامیک است؟

نرم افزار CRM دانا با داشتن مزایای متعدد، موجب پیشرفت چشمگیر کسب و کار ها می‌شود. ویژگی‌هایی که نرم افزار CRM دانا را به جایگزین قابل اعتماد نرم افزار Dynamics CRM تبدیل می‌کند شامل:

 

1- قابلیت سفارشی سازی در عین سادگی

با وجود قابلیت های سفارشی سازی بالا، شخصی سازی نرم افزار مایکروسافت 360 کار ساده ای نیست و به زمان زیادی نیاز داره. نرم افزار CRM دانا همه این امکانات سفارشی سازی رو در اختیار شما قرار میده، با این تفاوت که استفاده از اون ساده است و به راحتی میتونید دانا رو طبق نیازتون سفارشی کنید.

 

2- قابلیت توسعه و اتصال به سایر نرم افزارها

یکی از مهمترین نقاط قوت نرم افزار مایکروسافت 360 توسعه پذیری اون است. اما این توسعه پذیری برای کاربران ایرانی هزینه سنگینی به همراه داره. به همین دلیل نرم افزار CRM دانا انتخاب بهتری است. چون همون سطح از توسعه پذیری رو در اختیار شما قرار میده، اما با هزینه ای کمتر.

 

3- استفاده آسان و رابط کاربری مناسب

مایکروسافت 360 یک نرم افزار جامع است و امکانات بسیاری داره که شاید خیلی بیشتر از انتظار یک سازمان از نرم افزار CRM باشه. این گستردگی امکانات، نه تنها مزیت محسوب نمیشه، بلکه پیچیدگی نرم افزار رو هم بالا میبره. در حالی که دانا دقیقا همون امکاناتی رو در اختیار شما قرار میده، که از یک نرم افزار CRM انتظار دارید و این موضوع استفاده از دانا رو خیلی راحت تر میکنه.

 

4- نصب، راه اندازی و استقرار آسان

قطعا سهولت نصب و راه اندازی نرم افزار، به اندازه سادگی استفاده از اون اهمیت داره. نرم افزار مایکروسافت 360 یکی از نرم افزارهای کمپانی مایکروسافت هست، با همون پیچیدگی ها و نیازمندی های خاص زمان نصب این دسته محصولات. به همین دلیل نرم افزار CRM دانا میتونه جایگزین این محصول باشه. نصب و استقرار دانا ساده است و حتی میتونید از تیم نصب دانا هم برای اینکار کمک بگیرید.

 

5- سازگار با مدل کسب و کار داخلی

نرم افزار CRM دانا یک نرم افزار کاملا بومی است و توسط مهندسین داخلی طراحی و تولید شده. به همین دلیل برخلاف نرم افزار مایکروسافت 360 با نیاز کسب و کارهای داخلی منطبق است. در طراحی این محصول مدل کسب و کار، فرهنگ و نیازمندی های شرکت ها و سازمان های کشور الگوی اصلی بوده و به همین دلیل استفاده از این نرم افزار ساده تر هست. این نرم افزار به صورت کامل از زبان فارسی پشتیبانی میکند و کاربر با اصطلاحات پیچیده انگلیسی گمراه نمی شود.

 

6- خدمات پشتیبانی بی وقفه

یکی از مهمترین مشکلات استفاده از نرم افزارهای خارجی، عدم امکان استفاده از خدمات پشتیبانی است. به همین دلیل دانا رو بهترین جایگزین برای نرم افزار CRM مایکروسافت 360 میدونیم. شما میتونید همه سوالات مشکلاتتون رو با تیم پشتیبانی دانا در میون بگذارید و در کوتاه ترین زمان پاسخ اونها رو دریافت کنید. سابقه درخشان داناپرداز در ارائه خدمات پشتیبانی، گواه این ادعا است.

 

 

چرا یک نرم افزار CRM ساده از راه حل‌های بیش از حد پیچیده مناسب تر است

هدف اصلی استفاده بهترین نرم افزار CRM ایجاد و بهبود روابط با مشتریان است. برای دستیابی به این مهم، نرم افزار CRM باید زمان کارشناسان فروش را آزاد کند، وظایف را به صورت خودکار انجام دهد و میزان بهره وری را ارتقا دهد. CRM قدیمی مایکروسافت داینامیک با هزینه های بالا قابلیت بهره مند ساختن کسب و کارها از این امکانات را ندارد.

اگر به دنبال یک گزینه جایگزین برای CRM مایکروسافت داینامیک هستید، روی یک نرم افزار CRM مدرن، ساده و قدرتمند مانند نرم افزار CRM دانا سرمایه گذاری کنید.

 

سوالات متداول

  1. مایکروسافت داینامیک 365 (Dynamics 365) چیست؟
    مایکروسافت داینامیک شامل هر دو برنامه ERP و نرم افزار CRM مایکروسافت است. همچنین مایکروسافت داینامیک بیش از ده برنامه و افزونه را شامل می‌شود که نیازهای کاربر را برای ERP (برنامه ریزی منابع سازمانی) و Microsoft CRM (مدیریت ارتباط با مشتری) را برطرف می‌کند.
  2. آیا نرم افزار CRM مایکروسافت بخشی از آفیس 365 است؟
    خیر، اما بسیار خوب با هم ادغام می‌شوند. به عنوان مثال، می‌توانید در Outlook با استفاده از Microsoft Dynamics 365 Business Central فاکتور بگیرید.
  3. چطور می توانم کار با مایکروسافت داینامیک را یاد بگیرم؟
    هزاران مقاله و صدها فیلم وجود دارد که می توانید برای یادگیری چگونگی عملکرد مایکروسافت داینامیک به آنها مراجعه کنید. وب سایت رسمی مایکروسافت داینامیک بهترین محل برای شروع است.

 

 

18 دیدگاه دربارهٔ «نرم افزار CRM مایکروسافت: پیاده سازی، چالش‌ها و ریسک‌ها»

  1. سعید فراهانی

    من تجربه استفاده از CRM مایکروسافت رو داشتم و به نظرم نرم افزار های ایرانی بهتر با کسب و کار من سازگارن و استفاده ازشون ساده تره

    1. نیلوفر سلطان محمدی

      بسیار متشکریم که تجربه خودتون در مورد استفاده از CRM مایکروسافت رو باهامون به اشتراک گذاشتید.

  2. سهیلا براتی

    ما تو شرکت از CRM مایکروسافت استفاده میکنیم و به نظرم خیلی کامله
    مرسی از منابعی که معرفی کردید

  3. خیلی هم عالی
    من با نرم افزار CRM تاحالا کار نکردم به نظرتون برای شروع با نرم افزار میکروسافت شروع کنیم بهتره یا نرم افزارهای ایرانی؟

    1. امیر علی محمودی

      به نظر من حتما تحقیق کنید در این باره و سریع تصمیم نگیرید چون اگر بعدا به مشکل بخورید عوض کردن نرم افزار CRM هم هزینه زیاد و هم وقت زیادی از شما میگیره
      شما اول تمام نرم افزارهای CRM را هم ایرانی هم خارجی بررسی کنید بسته به نیاز خودتان و امکانات نرم افزار تصمیم خود را بگیرید

  4. علی رمضانی

    ممنونم ازتون خوب بود
    به نظرتون استفاده از CRM مایکروسافت بهتر هستش یا CRM های شرکت های ایرانی؟

    1. امیر علی محمودی

      سلام وقتتون بخیر باشه
      بستگی به میزان استفاده شما داره ولی مطمئن باشین استفاده از CRM های ایرانی به دلیل پشتیبانی و امنیت بالایی که دارن قطعا به صرفه تر هستش

  5. یاشار نوربخش

    بسیار مطلب عالی و کاملی در مورد نرم افزار سی ار ام مایکروسافت نوشتین ممنونم ازتون

    1. امیر علی محمودی

      سلام وقتتون بخیر باشه
      خواهش میکنم ممنون از شما بابت ثبت نظرتون

  6. به نظرم crm مایکروسافت در ایران زیاد کاربردی نباشه
    البته نمیدونم به چه صورتی هستش ولی فکر میکنم نسخه کرک شدش هستش که باگ های زیادی داره و از امکانات بروز دوره درسته؟

    1. امیر علی محمودی

      سلام وقتتون بخیر باشه
      ممنون از ثبت نظرتون
      بله این امکان هم هستش برای اطلاعات بیشتر این موضوع باید از شرکت های ارائه دهنده CRM مایکروسافت بپرسید ولی ما پیشنهاد میکنیم از نرم افزار CRM دانا استفاده کنید چون هم بومی هستش هم امکانات کاملی داره هم پشتیبانی و آپدیت عالی و منظمی داره
      برای اطلاعات بیشتر راجع به CRM دانا روی لینک زیر کلیک کنید تا امکاناتش رو ببینید:
      ورود به صفحه CRM دانا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا