لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

جذب مشتریان جدید و افزایش سود فست فودها با نرم افزار CRM

جذب مشتریان جدید و افزایش سود فست فودها با نرم افزار CRM | داناپرداز

برای جذب مشتریان جدید، حفظ مشتریان موجود و همچنین افزایش سود فست فودها استفاده از نرم افزار CRM فست فود خالی از لطف نیست زیرا با جمع آوری داده های مربوط به مشتریان می تواند در ارائه خدمات شخصی سازی شده به مشتریان کمک نماید.

نحوه افزایش فروش فست فود

با رعایت موارد زیر می توانید شاهد افزایش سود فست فود ها باشید:

تعیین مخاطبان هدف

با توجه به علائق جمعیتی که بیشترین رفت و آمد را به فست فودها انجام می دهند، کمپین های تبلیغاتی مناسب را طراحی کنید. برای تبلیغات، به جای روزنامه ها و مجلاتی که بازار هدف شما بیشتر آنها را نادیده می گیرد از فیلم های محبوب و بازی های ویدیویی استفاده کنید، اسپانسر کنسرت خواننده های مشهور شوید و به صورت آنلاین تبلیغ کنید.

بیش فروشی به مشتریان

از کارکنان و افراد مربوطه استفاده کنید تا از مشتریان بپرسند که آیا مایل هستند خدمات دیگری را به سفارشات خود اضافه کنند و به این ترتیب شما فرایند بیش فروشی را پیش می برید. به عنوان مثال، اگر مشتری سیب زمینی سرخ شده سایز متوسط را سفارش دهد، بپرسید که آیا او می خواهد اندازه سفارش خود را در ازای پرداخت پول بیشتر بزرگتر کند. یا سؤال کنید که آیا او مایل است یک نوشیدنی به سفارش خود اضافه کند یا خیر. با ارائه پاداش یا مشوقهای دیگر برای افزایش فروش، به کارمندان انگیزه دهید تا پیشنهادات خود را با انرژی عالی ارائه دهند.

تبلیغات آنلاین

برای مشتری یابی بیشتر از وب سایت و پلتفرم های شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. علاوه بر ارسال پست های ویژه در وبسایت، شماره تلفن، مکان و ساعت کاری خود را در هر صفحه از وبسایتتان درج کنید. کوپن های تخفیف یا نوشیدنی رایگان برای مشتریان در نظر بگیرید تا به بازدید از رستوران شما انگیزه پیدا کنند و به این ترتیب فست فود افزایش فروش را تجربه خواهد کرد.

امکان سفارش آنلاین

یک سامانه سفارش آنلاین ایجاد کنید تا مشتریان بتوانند سفارشات خود را انجام دهند تا در حین رانندگی یا پیاده روی غذای خود را بدون انتظار انتخاب کنند. برای کاربران اپلیکیشن موبایل کوپن و تخفیف در نظر بگیرید.

ارائه گزینه های غذایی سالم

با افزودن گزینه های سالم به منوی خود مانند سالاد، نان های سبوس دار و غذای کم چرب، تصویر منفی نا سالم بودن فست فود را کمرنگ کنید. این امر برای جذب مشتریانی که به دلیل عدم وجود گزینه های سالم به فست فود شما مراجعه نمی کنند، مورد استفاده قرار می گیرد.

اضافه کردن امکانات

برای بهبود فضا و افزایش فروش فست فود، امکاناتی مانند فضای نشیمن روباز، فضای نشیمن مسقف برای شرایط آب و هوایی ناپایدار، زمین بازی مخصوص بچه ها یا Wi-Fi را به صورت رایگان اضافه کنید. محیط فست فود خود را جذاب تر و راحت تر کنید تا مشتریان بتوانند از وعده های غذایی خود احساس آرامش کرده و لذت ببرند.

تهیه عکس از غذا

مطمئناً بهترین راه برای تبلیغ آنلاین رستوران شما استفاده از عکس های غذایی با کیفیت بالا است. محتوای تصویری آنلاین این روزها تقاضای زیادی دارد و داشتن عکس فست فود های خوشمزه در وب سایت و شبکه های مختلف اجتماعی راه را برای افزایش فروش فست فود هموار می کند.

استخدام یک عکاس حرفه ای می تواند نتایج خوبی به همراه داشته باشد ولی اگر امکان تخصیص بودجه عکاس را ندارید، می توانید این کار را خودتان انجام دهید. تلفن های هوشمند جدید می توانند عکس های بسیار خوبی بگیرند، فقط اطمینان حاصل کنید که نورپردازی به خوبی صورت گرفته است. عکس های مناسب باید در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شوند و همچنین در پروفایل های آنلاین شما مانند فیسبوک و غیره درج شوند. ما ایده های بیشتری برای تقویت بازاریابی فست فود شما داریم.

انتخاب یک نرم افزار CRM خوب از هر تصمیمی مهم تره، درنگ نکنید!

کوپن ها

تخفیف انگیزه ای برای مشتریان و مشتریان احتمالی است تا فست فود شما را امتحان کنند. بهترین کوپن ها ارزش تقریبی 20% را ارئه می دهند. ممکن است بخواهید پیشنهادهای دیگری را در نظر بگیرید. به عنوان مثال می توان به کالاهای دارای ارزش افزوده مانند پارکینگ رایگان، وای فای رایگان، خدمات مکمل (یعنی پیش غذا، پس غذا و…) و غیره اشاره کرد. یک برنامه وفاداری ارائه دهید، به صورتی که هرچه بیشتر بخرند، می توانند یک کالای تبلیغاتی، وعده غذایی و غیره کسب کنند.

انجام فعالیت های اجتماعی

میزبانی رویداد های مختلف یک کار خیرخواهانه در جهت کمک به جامعه است و مشتریان متوجه این تلاش شما خواهند شد. به عنوان مثال، در یک روز خاص 10٪ از سود خود را به بهزیستی اهدا کنید. شما می توانید این رویداد را از قبل در شبکه های اجتماعی تبلیغ کنید تا مشتریان بدانند که اگر می خواهند در این امر مشارکت داشته باشند می توانند در فست فود شما شام بخورند. میزبانی کلاسهای آشپزی یکی دیگر از راههای عالی برای کمک به جامعه محلی است تا در برند شما سرمایه گذاری کنند.

حضور فعال در شبکه های اجتماعی

محتوای تولید شده توسط کاربر یک روش عالی برای توسعه تعامل شخصی و صمیمی با کاربران است. یک مسابقه عکاسی در شبکه های اجتماعی مختلف برگزار کنید که غذاهای مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارند. اعطای جایزه به برخی از شرکت کنندگان خوش شانس به صورت تصادفی با یک پیش غذای رایگان یا دیگر جوایز را در نظر بگیرید. میزبانی و تبلیغ محتوای تولید شده توسط کاربر، به مشتریان نشان می دهد که از آنها قدردانی می کنید و با این کار بازدید کنندگان عادی را به مشتریان وفادار تبدیل می کنید.

سایت ها و افراد خاصی وجود دارند که به دلیل تخصص خود در زمینه های مختلف مواد غذایی، رستوران و مهمان نوازی، نسبت به جذب مخاطبان هدف سرعت بالایی دارند. در مورد انتخاب افراد اینفلوئنسر، افرادی را انتخاب کنید که محبوبیت زیادی در شبکه های اجتماعی دارند. آن ها را به فست فود خود دعوت کرده و در محیطی دلنشین و جذاب از آن ها پذیرایی کنید و خدمات عالی ارائه دهید تا تبلیغ رستوران شما را در شبکه های اجتماعی انجام دهند.

طراحی منوی کاربردی و مشتری پسند

کاربران دوست دارند قبل از سفارش و بازدید از فست فود شما، تحقیقات آنلاین انجام دهند. کاربران را برای یافتن منوی خود به زحمت نیاندازید – یک منوی با کیفیت بالا و خوانا و جدید را منتشر کنید. برخی از سایتها پیشنهاد می کنند منوی خود را بصورت آنلاین و مجانی منتشر کنید.

منتشر کردن منو در وبسایت بسیار مهم است زیرا باعث افزایش درآمد فست فود می شود، زیرا کاربران هنگام بازدید از سایت به جستجوی منو، ساعت کاری، مکان و اطلاعات تماس می پردازند.

اگر منوی آنلاین مناسبی برای مشتریان ندارید، استراتژی های بازاریابی فست فود شما با شکست مواجه خواهد شد. مشتریان باید به منوی آنلاین دسترسی داشته باشند، در غیر این صورت مشتریان ممکن است به فست فود های رقیب روی بیاورند. همچنین در سایت ها و اپلیکیشن های سفارش غذا نیز، منو آپدیت و به روز باشد.

نرم افزار CRM فست فود چیست؟

از نرم افزار CRM فست فود برای جمع آوری اطلاعات مشتریان استفاده می کنند که در نهایت منجر به افزایش فروش و سود فست فود ها می گردد.

مزایای استفاده از نرم افزار CRM در فست فود

از مزیت های نرم افزار CRM فست فود به موارد زیر می توان اشاره کرد:

۱. جمع آوری و ذخیره سازی اطلاعات مربوط به مشتریان

جمع آوری اطلاعات و داده های مربوط به مشتریان در فست فود ها از اهمیت بالایی برخوردار است. زیرا با نگهداری این داده ها و سازمان دهی کردن آن ها می توانید به نتایجی دست یابید که خدمات و سرویس های شخصی سازی شده مطابق با سلایق و نیاز های مشتریان ارائه دهید. با استفاده از نرم افزار CRM فست فود با مشتریان می توان ارتباطات هدفمند ایجاد کرد و از این طریق باعث افزایش فروش و درآمد فست فود می شود.

۲. طراحی برنامه وفاداری برای مشتریان فست فود

با طراحی برنامه های وفاداری در فست فود ها، می توان امکاناتی برای مشتریان وفادار ایجاد کرد تا از آن ها قدردانی شود. کارت های وفاداری مشتری نمونه ای از برنامه های وفاداری مشتریان می باشد که باعث افزایش رضایت مشتریان و افزایش درآمد رستوران می گردد.

۳. طراحی کمپین های بازاریابی برای افزایش فروش فست فود

با تجزیه و تحلیل داده ها و اطلاعات مشتریان فست فود که در نرم افزار CRM ذخیره شده است، می توانید کمپین های بازاریابی و فروش موثری را برای مشتریان وفادار خود طراحی نمایید و باعث افزایش سود فست فود خود با استفاده از نرم افزار CRM شوید.

پیمایش به بالا