لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

ویژگی های مشاور املاک موفق که باید بدانید!

ویژگی های مشاور املاک موفق

اگر از کار کردن با مردم و جابه‌جایی در طول روز به عنوان بخشی از شغل خودتون لذت می برین، احتمالا اگه یک مشاور املاک بشین از زندگی شغلی خودتون رضایت پیدا می کنین. اما یادگیری نحوه موفقیت در این شغل به تمرین و تجریه زیادی نیاز داره و حتی باتجربه ترین مشاوران هم می تونن از یادگیری ایده ها و روش های جدید سود ببرن.

اگه میخواین در این بیزینس پیشرفت کنین، مطالعه استراتژی های موفقیت می تونه به شما کمک کنه. برای اینکه یک مشاور املاک موفق باشید، باید اهداف قابل اندازه گیری و واقع بینانه ای رو برای خودتون تعریف کنین. برنامه های بازاریابی و تولید سرنخ رو ایجاد کنین، امور مالی خودتون رو سازماندهی کنین و روابط رو ایجاد و تقویت کنین.

در این مقاله کارهایی که مشاوران املاک حرفه ای و موفق انجام میدن رو توضیح میدیم و به ویژگی های یک مشاور املاک موفق اشاره می کنیم.

 

یک مشاور املاک چیکار می کنه؟

مشاوران املاک متخصصانی هستن که مجوز دارن و در فرآیند جستجو و خرید به عنوان نماینده خریدار ایفای نقش می‌ کنن. به طور کلی، وظایف یک مشاور املاک می تونه شامل موارد زیر باشه:

  • با خریداران ملک کمک می کنن تا گزینه هایی رو در محدوده بودجه خودشون پیدا کنن
  • بازدیدهای ملکی رو هماهنگ می کنن و انجام میدن
  • با سایر مشاوران املاک مذاکره می کنن

مشاوران املاک ممکنه در املاک تجاری یا مسکونی تخصص داشته باشن و وظایفشون رو به عنوان خریدار یا فروشنده انجام بدن:

  • مشاورانی که با فروشندگان ملک همکاری می کنن به اونها در مورد چگونگی قیمت گذاری ملک و آماده سازی اون برای فروش راهنمایی می کنن.
  • مشاورانی که با خریداران ملک همکاری می کنن، قیمت و مکان املاکی که مورد پسند مشتری هستش رو بررسی و اونها رو با هم مقایسه می کنن تا معامله رو با بهترین قیمت ببندن.

 

بیشتر بخوانید: وظایف اصلی یک مشاور املاک چیست؟

 

فایل های اکسل و دفترچه و کاغذ رو دور بریز و از CRM تخصصی املاک دانا استفاده کن

 

ویژگی‌ ها و خصوصیات یک مشاور املاک موفق

وقتی ویژگی های مشاوران املاک حرفه ای و موفق رو بررسی می کنیم، معمولا با یک سری خصوصیات و رفتارهای مشترک مواجه می شیم. در واقع اگه میخواین به عنوان یک مشاور املاک در بازار پر رقابت این بیزینس موفقیت بشین باید این ویژگی ها رو داشته باشین. در ادامه به چند مورد از این ویژگی ها اشاره می کنیم.

 

ویژگی‌ ها و خصوصیات یک مشاور املاک موفق

 

– نظم شخصی

مشاوران املاک کارآفرین به حساب میان، چون مسئول موفقیت خودشون هستن. هیچ ساعت مشخصی برای کار کردن ندارن و هیچ مدیری مراقب کار اونها نیست. نظم شخصی برای موفقیت یک مشاور املاک ضروری هستش.

مشاوران املاک باید در مدیریت زمان خودشون، اولویت بندی وظایف، چندوظیفه ای بودن و تکمیل کارهایی که تمایلی به انجامشون ندارن (مثل کاغذبازی های خسته کننده) عالی باشن. اونها باید نکات لازم برای افزایش بهره وری در این بیزینس رو بدونن.

 

– هوش هیجانی

املاک واقعا نه فقط در مورد خونه ها، بلکه در مورد مردمه. مطمئنا باید در مورد ملک و شرایط بازار و وام مسکن اطلاعات خوبی داشته باشین. اما برای موفقیت، واقعا باید در مورد مردم و نحوه درک کردن اونها هم ماهر باشین.

اگه هوش هیجانی خوبی دارین، در فهم احساسات دیگران و شناسایی دقیق اونها عالی هستین. از این اطلاعات می تونین برای نحوه تفکر و رفتار خودتون استفاده کنین. در بیزینس املاک، این قابلیت می تونه به این معنی باشه که فروشنده ای که داره پیشنهاد رو قبول می کنه، برای پول بیشتری حریص نیست، بلکه نگرانه تا از تصمیم خودش برای فروش پشیمون بشه.

مشاور املاکی که بتونه این احساسات رو شناسایی کنه، می تونه با رویکردی همدلانه به جای یک رویکرد پرفشار جلو بره که در نهایت می تونه به فروش منجر بشه.

 

– قاطعیت

مشاورهای املاک باید یک راهنمای قابل اعتماد در فرآیند خرید و فروش باشن. مشتریان به مشاور املاک مراجعه می کنن تا در مورد خرید یا فروش ملک مشاوره تخصصی دریافت کنن. برای اینکه اعتماد بین دو طرف حفظ بشه، مشاوران باید خودشون رو به عنوان یک مرجع معرفی کنن و به تصمیماتی که می گیرن و توصیه می کنن باور داشته باشن.

موفق ترین مشاوران املاک با شک و تردید صحبت نمی کنن، بلکه تعیین کننده هستن.

تصمیم گیری عالی فقط با تجربه به دست میاد؛ بنابراین، کاملا طبیعیه که مشاوران املاک جدید در مورد تصمیمات بزرگ مطمئن نباشن. تا وقتی که این قاطعیت ایجاد بشه، مشاوران املاک باید با تحقیقات و کسب اطلاعات تا حد امکان تصمیمات بهتری بگیرن و در خلوت خودشون به احساس عدم اطمینان رسیدگی کنن. نکته مهمه اینه که مشتری نباید این حس نامطمئن بودن رو متوجه بشه.

 

بیشتر بخوانید: مشکلات اساسی یک مشاور املاک + راه حل

 

– جاه طلبی

چه چیزی باعث می شه که صبح ها از خواب بیدار بشین؟ چیزی که شما رو ترغیب می کنه تا ساعت 11 شب کار کنین، وقتی که کسالت دارین یا وقتی که مشتری کار رو برای شما خیلی سخت می کنه، چیه؟

اون چیز فقط می تونه جاه طلبی باشه! شما میخواین نتیجه بگیرین.

جاه طلبی به این معنی نیست که بخواین به هر قیمتی پولدار بشین؛ اما باعث می شه تا شغل خودتون به عنوان یک مشاور املاک رو دوست داشته باشید و در اون عملکرد خوبی داشته باشین. اگه به طور طبیعی کسی نیستین که در مورد نتایج و دستاورد خیال پردازی کنه، هدف گذاری می تونه به تقویت جاه طلبی شما کمک کنه.

ایجاد اهداف مشخص یکی از عادت هایی که مشاوران املاک خیلی موفق از اون بهره می برن.

 

– فروتنی

جاه طلب بودن به معنی خودپسندی نیستش. موفقیت رو معمولا با تکبر یکی می دونن و قطعا مشاوران املاک موفق و متکبر در این صنعت وجود دارن. اما بهترین مشاوران املاک که طول عمر فعالیت حرفه ای بالایی دارن، در واقع خیلی متواضع هستن.

چون این اعتماد به نفسه که بارها و بارها مشتریان رو جذب می کنه، نه یک شخصیت خودپسند که چندتا موفقیت به دست آورده.

مشاوران املاک بزرگ به مهارت های خودشون ایمان دارن، اما در عین حال در مورد اونها متواضع هم هستن. اونها می دونن که همیشه جایی برای رشد وجود داره، در مورد میزان موفقیت خودشون لاف نمی زنن و خودشون رو بزرگ تر و بهتر از بقیه نمی دونن. اگه میخواین یک مشاور املاک موفق باشین روی نهاد خودتون کار کنین.

 

– فعال بودن

همون طور که اول مقاله به اون اشاره کردیم، مشاوران املاک مسئول موفقیت خودشون هستن. بخشی از این مسئولیت، فعال بودنه که در ادامه به چند مورد مرتبط به اون اشاره می کنیم:

منتظر نیستین تا مشتری به سراغ شما بیاد. به همین دلیل یک طرح بازاریابی عالی برای املاک اهمیت پیدا می کنه.

رسیدگی به مسایل پشت صحنه وقتی که مشکلی پیش میاد، مثل یک پیشنهاد بد. باید بتونین قبل از اینکه مشتری متوجه بشه، از آسیب های بعد جلوگیری کنین. به این ترتیب، یک مشاور املاک مشتریان رو در اولویت قرار میده.

یک قدم جلوتر موندن. منتظر نمونین تا معامله انجام بشه تا یک هدیه تشکر عالی رو به مشتری خودتون ارائه بدین. سعی کنین مشتری خودتون رو بهتر بشناسین و با ارائه هدیه یا غافلگیری های شخصی سازی شده، رضایت کامل اونها رو جلب کنین. اینطوری می تونین ارجاعات بعدی از سمت اون مشتری رو تضمین کنین.

 

بیشتر بخوانید: گوش دادن فعال چیست؟ راهنمای جامع گوش دادن فعالانه

 

در رویداد بر مدار دانایی چه گذشت؟

راهکارهای نوین بازاریابی و فروش برای ورود به سال 1403

 

– کاریزما

اکثر مشاوران املاک برتر دارای شخصیتی کاریزماتیک هستن. کاریزماتیک بودن به این معنیه که مردم تمایل دارن در اطراف شما باشن. شما برخوردی دوستانه دارین، به مردم احساس راحتی میدین و در ایجاد روابط مهارت دارین.

همه افراد به صورت ذاتی کاریزماتیک نیستن. اگه این موضوع در مورد شما هم صدق می کنه و یک مشاور املاک هستین (یا قراره باشین)، کارهایی وجود داره که با انجام اونها می تونین کاریزمای طبیعی خودتون رو نشون بدین.

در گروه های آموزش سخنرانی و فن بیان ثبت کنین. این گروه ها به شما کمک می کنن تا به شیوه جذاب تری صحبت کنین و متقاعد کردن دیگران رو یاد می گیرین.

همچنین می تونین در مهمونی ها تمرین کنین. دفعه بعدی که در یک مهمونی حضور داشتین، سه نفری که اصلا نمی شناسین رو هدف قرار بدین و با اونها صحبت کنین. بهترین راه برای ایجاد اعتماد به نفس اجتماعی و برون گرایی اینه که تا وقتی اون رو به دست میارین، جعلش کنین!

 

– خلاقیت

از نحوه آگهی کردن گرفته تا انجام بازدیدها، شما به خلاقیت نیاز دارین. بیزینس مشاور املاک به افراد خلاق پاداش خوبی میده.

البته که شما می تونین مسیر آزمایش شده برای مشاوران املاک رو دنبال کنین؛ این یعنی کارها رو به طور سنتی انجام بدین و تا حدی هم موفقیت به دست بیارین. اما برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق که از بقیه رقبا متمایزه، باید به خلاقیت واقعی و تفکر خارج از چارچوب مجهز باشین.

 

چطور به یک مشاور املاک موفق تبدیل بشیم؟

اما داشتن ویژگی ها و خصوصیات به تنهایی نمی تونه باعث بشه به یک مشاور املاک موفق تبدیل بشین. برای این منظور باید استراتژی درستی رو دنبال کنین و اقداماتی رو انجام بدین که برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کنه. در ادامه به چند نکته مهم اشاره می کنیم که می تونین اونها رو در نظر بگیرین.

 

چطور به یک مشاور املاک موفق تبدیل بشیم؟

 

+ معنای موفقیت رو برای خودتون تعریف و یک بیزینس پلن ایجاد کنین

موفقیت برای بنگاه ها و دلال ها می تونه متفاوت باشه. این اهداف ممکنه دستیابی به اهداف مالی، انجام تعداد مشخصی معامله در هر سال، ایجاد ارتباط با مشتریان مختلف یا شرکت در رویدادهای اجتماعی باشه. همچنین می تونه ترکیبی از چند مورد باشه.

صرف نظر از هدف نهاییتون، با تعیین اهداف قابل اندازه گیری و دست یافتنی برای سنجش موفقیتتون در طول زمان، مشخص کنین که یک مشاور املاک موفق بودن از نظر شما چیه.

وقتی که شغل خودتون رو در صنعت املاک و مستغلات شروع می کنین، باید یک بیزینس پلن داشته باشین و مشخص کنین که کسب و کار شما کجا بهبود و رشد رو تجربه می کنه و همچنین چطور موفقیت خودتون رو اندازه گیری می کنین. یک بیزینس پلن در حوزه املاک باید شامل عناصر زیر باشه:

  • بیانیه ماموریت خودتون رو بنویسین
  • تجزیه و تحلیل نقاط قوی، فرصت ها و تهدیدها (SWOT) رو انجام بدین
  • اهداف مشخص و قابل اندازه گیری رو تعیین کنین
  • استراتژی بازاریابی و تولید سرنخ خودتون رو برنامه ریزی کنین
  • هدف درآمدی خودتون رو محاسبه کنین
  • زمان هایی رو برای بازبینی بیزینس پلن خودتون تعیین کنین

با تشریح این عناصر و تعیین مهم ترین اهداف، می تونین تعریف کنین که یک مشاور املاک موفق بودن چطور به نظر می رسه و برنامه ای رو برای دستیابی به این هدف در نظر بگیرین.

 

+ بنگاهی رو انتخاب کنین که با نیازهای شما متناسب باشه

بنگاهی رو که انتخاب می کنین یک عامل تعیین کننده در میزان موفقیت شماست. این امر مخصوصا در صورتی که یک مشاور املاک تازه کار و بی تجربه هستین، صادق هستش. اما مشاوران باتجربه هم باید به این موضوع توجه کنن.

بنگاه شما همونجایی هستش که شهرت و اعتبار اولیه خودتون رو در صنعت املاک و مستغلات توسعه میدین. وقتی خودتون رو با یک بنگاه هماهنگ می کنین، شهرت اونها به بخشی از اعتبار شما تبدیل می شه. وقتی مشتریان بالقوه در مورد شما تحقیق می کنن، شما رو با بنگاهی که در اون کار می کنین می شناسن.

اگه بنگاه انتخاب شما در منطقه شهرت زیادی داشته باشه، می تونه روی موفقیت شما تاثیر زیادی بگذاره. اما اگه در مورد بنگاه شما نقدهای منفی زیادی باشه و یا در فضای مجازی حضور ضعیفی داشته باشن، می تونه نتیجه معکوس داشته باشه و موفقیت شما رو کاملا محدود کنه.

 

+ مهارت های ارتباطیتون رو بهبود بدین

مهارت های ارتباطی عالی در صنعت املاک و مستغلات اهمیت خیلی زیادی دارن. به خصوص که این مهارت ها به مشاور کمک می کنن به شکل بهتری با مشتریان خودش کار کنه و قراردادها رو ببنده. مشاوران به طور کلی ممکنه از طریق موارد زیر با مشتریان ارتباط برقرار کنن:

  • مشاوره دادن به اونها در مورد گزینه های بالقوه
  • انجام بازدیدها
  • مذاکره کردن از طرف مشتری

 

+ یک مربی پیدا کنین

یک مشاور املاک حرفه ای می تونه برای یک مشاور تازه کار که میخواد رشد کن منبعی ارزشمند باشه. یک مربی می تونه به شما یاد بده چطور در بازار دائما در حال تغییر املاک حرکت کنین، انواع معاملات در حوزه املاک رو انجام بدین و بشناسین و راه های منحصر به فرد برای کسب درآمد در این صنعت رو پیدا کنین.

مربی نحوه استفاده از استراتژی های بازاریابی و تولید سرنخ رو به شما نشون میده و یاد می گیرین چطور باید با مشتریان تعامل داشته باشین. از طریق تجربیات یک مشاور املاک با سابقه می تونین روند تبدیل شدن به یک مشاور املاک موفق رو تسریع کنین.

سعی کنین در بنگاه ها یا تیم هایی کار کنین که افراد باتجربه و قوی حضور دارین. اینطوری می تونین علاوه بر یادگیری، وقتی شرایط دشوار و پیچیده شد به اونها تکیه کنین. در یک تیم خوب معمولا سرنخ ها، تلاش های بازاریابی و فهرست ها به اشتراک گذاشته می شن. بنابراین، یک راه عالی برای شروع کار مشاور املاک به حساب میاد تا در سریع ترین زمان به درآمد برسین.

 

+ یک منطقه رو انتخاب کنین و در اون متخصص بشین

بدون اینکه ویژگی های منطقه ای که در اون فعالیت می کنین رو نشناسین، نمی تونین یک مشاور املاک موفق باشین. باید حوزه فعالیت خودتون رو مشخص کنین و در مورد مظنه، وام ها، تراکم جمعیت و هر مولفه دیگه ای که در انتخاب ملک توسط خریداران اهمیت داره تحقیق کنین.

با دونستن این جزئیات می تونین درک خوبی از بازار داشته باشین و موقع صحبت با مشتریانتون، اعتمادشون رو جلب کنین.

همچنین وقتی از روندهای فعلی بازار اطلاع داشته باشین، می تونین منطقه خودتون رو بهتر انتخاب کنین تا در نهایت درآمد بهتری رو به دست بیارین.

 

بیشتر بخوانید: سیستم فایلینگ املاک چیست و چه کمکی به مشاوران املاک میکند؟

 

+ با برندسازی، شخصیت خودتون رو به کسب و کارتون تزریق کنین

در عین حال که مشتریان میخوان با یک مشاور املاک آگاه و سازمان یافته کار کنن، اونها همچنین تمایل دارن مشاور املاکشون برای این شغل شخصیت و اشتیاق مناسبی داشته باشه. یک مشاور املاک موفق تمام این ویژگی ها رو از طریق برندسازی شخصی مثل جذب سرنخ ها و ایجاد پایگاه مشتری نشون میده.

وقتی دارین اقلام بازاریابی خودتون رو آماده می کنین، به مواردی که می تونن شخصیت و پیام شما رو بیشتر و بهتر منتقل کنن فکری کنین. این موارد می تونه بیوگرافی یا عکسی از چهره شما باشه. به هر حال، این دو مورد معمولا اولین تاثیری هستن که روی مخاطبان خودتون می گذارین.

بیوگرافی شما باید داستان کوتاهی در مورد خودتون، دستاوردهایی که داشتین، تجربه حرفه ای و اون چیزی که می تونین به عنوان یک مشاور املاک ارائه بدین رو شامل بشه. وقتی مردم بیوگرافی شما رو می خونن باید به مهارت شما ایمان بیان و در عین حال احساس کلیشه ای بودن محتوا رو نداشته باشن.

تصویر چهره شما باید طوری باشه تا مشتری احساس راحتی کنه و برای دریافت خدمات با شما تماس بگیره. مثلا یک چهره خندان و مطمئن می تونه بازدیدکنندگان رو دعوت کنه تا با شما تماس بگیرن.

 

دستیار مشاور املاک دانا یک CRM ضروری برای مشاورین املاک حرفه ای

 

+ حضور آنلاین قوی و بهینه شده برای موتورهای جستجو

با ایجاد یک حضور آنلاین جذاب و مداوم می تونین به مشتریان کمک کنین شما رو در پلتفرم های مختلف راحت تر پیدا کنن. همچنین اینطوری می تونین به عنوان یک مشاور حرفه ای، موفق و پیشرو در صنعت املاک معرفی بشین. مشتریان مشاوران املاکی که در فضای مجازی حضور دارن دنبال می کنن و با اونها تعامل دارن.

حضور آنلاین شما می تونه از طریق وب سایت ها و صفحات فرود و همین طور پلتفرم های بازاریابی رسانه های اجتماعی مثل فیس بوک، اینستاگرام، لینکدین، تیک تاک یا یوتیوب باشه.

با اینکه حضور آنلاین شما می تونه و باید در چندین پلتفرم پراکنده باشه، لازم نیست از تک تک وب سایت ها و کانال های رسانه های اجتماعی موجود برای شناخته شدن استفاده کنین. علاوه بر وب سایت شخصی، دو تا سه گزینه پلتفرم رسانه اجتماعی رو انتخاب کنین و به طور مداوم در اونها پست و کامنت بگذارید.

 

+ با مشتریان قبلی در تماس باشین

وقتی مشتریان یک خونه عالی رو پیدا کردن، حتی بعد از فروش با اونها در تماس باشین. می تونین در تطیلات کارت های تبریک ارسال کنین یا منابعی رو به اشتراک بگذارین تا به اونها در انجام مراحل اداری بعد از ثبت قرارداد کمک کنین. همچنین می تونین بررسی های سالانه رو شروع کنین و بپرسین که چقدر از خونه یا ملک تجاری خودشون لذت می برن.

این استراتژی به مشتریان اجازه میده که بدونن شما همچنان در این منطقه فعالیت دارین و هر زمان که تصمیم به خرید یا فروش مجدد بگیرن برای کمک در دسترس هستین. تلاش برای برقراری ارتباط دوستانه همچنین می تونه شانس توصیه شما به دوستان یا خانواده مشتری رو افزایش بده.

 

+ از ایمیل مارکتینگ استفاده کنین

با استفاده از یک نرم افزار اتوماسیون ایمیل، می تونین به شکل بهتر و آسون تری با مشتریان قبلی و فعلی ارتباط برقرار کنین. از کمپین های قطره ای استفاده کنین تا در مورد کارهایی که می تونین به عنوان مشاور برای مشتریان انجام بدین اطلاع رسانی کنین. به اونها در مورد روندهای فعلی بازار و سایر زمینه هایی که روی املاک و مستغلات اون منطقه تاثیر می گذارن، آموزش بدین.

راهنماهای تکمیلی رایگان مثل کتاب های الکترونیکی یا مشوق هایی مثل پیشنهادات ویژه را ارائه بدین. این ایمیل ها می تونه حاوی دکمه های فراخوان یا CTA باشه تا بتونین میزان استقبال مشتریان رو ارزیابی کنین.

 

+ مشتریان خودتون رو قبل از شروع همکاری بررسی کنین

بنگاه های املاک شناخته شده که عملکردی عالی دارن به خوبی می دونن که چطور می تونن قبل از همکاری با مشتریان بالقوه، اونها رو بشناسن. مشاوران املاک می تونن از طریق تجارب موجود در صنعت و مهارت های ارتباطی عالی، مشتریان رو به دو دسته طبقه بندی کنن:

  • کسانی که به خرید علاقه مند هستن
  • کسانی که منفعلانه به دنبال املاک جدید هستن

روی افرادی تمرکز کنین که آمادگی بیشتری برای معامله دارن تا اینطوری در قبال تلاش هایی که انجام میدین، پاداش مناسبی دریافت کنین.

 

+ یادگیری رو متوقف نکنین

حتی بعد از تکمیل آموزش رسمی برای تبدیل شدن به یک مشاور املاک، ادامه یادگیری برای به روز موندن در مورد آخرین روندها و دانش این صنعت ممکنه مفید باشه. واقعا دائما به روز باشین، مشتری می تونه بهتون اعتماد کنه و همچنین باعث بهبود کیفیت خدماتتون می شه. برای انجام این کار، موارد زیر رو در نظر بگیرین:

  • عضویت در خبرنامه های صنعت املاک
  • دنبال کردن افراد با نفوذ این صنعت به صورت آنلاین
  • پیدا کردن یک مربی
  • تکمیل گواهینامه یا برنامه های آموزشی مکمل
  • پیوستن به گروه های بحث و گفتگو در حوزه املاک

 

بیشتر بخوانید: افزایش درآمد مشاور املاک با نرم افزار مشاور املاک

 

+ پایگاه مشتریانتون رو با CRM سازماندهی کنین و پرورش بدین

 

داشبورد CRM

 

علاوه بر ایجاد سرنخ، بنگاه های املاک به راهی نیاز دارن تا بتونین سرنخ ها، مشتریان فعلی و قبلی خودتون رو سازماندهی کنن. کارآمدترین روش که صرفه جویی قابل توجهی رو در زمان ایجاد می کنه، استفاده از یک سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM هستش.

نرم افزار CRM نه تنها مخاطبین رو در پایگاه داده سازماندهی و اولویت بندی می کنه، بلکه قابلیت های اتوماسیون مثل یادآوری وظایف، ردیابی سرنخ، مدیریت فهرست و خدمات بازاریابی رو ارائه میده. مشاوران املاک با استفاده از این ابزار کاربردی می تونن زمان بیشتری رو به مشتریان اختصاص بدن و به اونها کمک می کنه تا به طور کلی موفق تر باشن.

در این زمینه نرم افزار CRM مشاورین املاک دانا پرداز می تونه یک گزینه خیلی خوب باشه. این نرم افزار جامع تمام نیازهای بنگاه ها و مشاورین املاک رو پوشش میده. CRM املاک دانا پرداز با هدف اتوماسیون و تسریع تمام کارهای روزانه یک مشاور یا بنگاه املاک توسعه پیدا کرده.

با استفاده از این نرم افزار می تونین خیلی سریع تر کارهایی مثل تقاضاهای اجاره و خرید رو ثبت و مدیریت کنین. بهترین گزینه ها رو براساس نیاز و تقاضای مشتری به صورت هوشمند پیدا کنین و پیشنهاد بدین. این CRM به شما کمک می کنه تا برای تماس ها یادآوری ثبت کنین و فایلینگ متمرکز و قدرتمندی رو ایجاد کنین.

برای پیگیری ها می تونین به شیوه های مختلفی مثل پیامک یا تلگرام برای مشتریانتون پیام ارسال کنین. جلسات و قرارها به دقت قابل مدیریت هستن و هیچ رویدادی رو فراموش نمی کنین. CRM مشاورین املاک دانا امکان تقسیم خودکار فایل بین مشاورین یک بنگاه رو فراهم می کنه. همچنین برای حفظ ارتباط بیشتر با مشتریان، می تونین ارسال پیام های تبریک رو خودکارسازی کنین. برای پیگیری قراردادها، امکان ایجاد یادآوری خودکار موعد اجازه و ارسال اون برای موجر، مستاجر و مشاوران وجود داره.

این نرم افزار با ثبت سوابق مشتریان، به مشاور یا بنگاه کمک می کنه تا ارتباطش رو با مشتری حفظ کنه که برای این صنعت ضروری هستش. در هر لحظه می تونین به سوابق تماس، جلسات و معامله های انجام شده با هر مشتری دسترسی داشته باشین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا