لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

مشکلات اساسی یک مشاور املاک + راه حل

مشکلات اساسی یک مشاور املاک

شغل مشاور املاک مزایایی داره که اون رو برای خیلی از افراد به یک شغل جذاب تبدیل می کنه. دو مزیت اصلی مشاور املاک ساعات کاری انعطاف پذیر و شانس دستیابی به درآمدها بالا هستش. به جای اینکه از ساعت 9 تا 5 در یک جای ثابت کار کنین، می تونین یک برنامه زمانی متناسب با سبک زندگی خودتون و مشتریانتون رو تدوین کنین.

به جای اینکه به یک حقوق ثابت و معمولا نه چندان خوب رضایت بدین، پتانسیل کسب درآمد نامحدود رو برای خودتون فراهم می کنین. شغل مشاور املاک در زمینه املاک و مستغلات چه در سطح شخصی و چه حرفه ای از نظر درآمدی می تونه واقعا خوب باشه.

اما مثل هر شغل دیگه ای، مشاور املاک بودن هم چالش هایی داره که قبل از ورود بهتره اونها رو بشناسین. در این مقاله به چند مشکل اساسی یک مشاور املاک اشاره کردیم که خیلی از مشاوران املاک در طول مسیر شغلی خودشون می تونن با اونها مواجه بشن. البته اکثر این مشکلات، راه حل هایی دارن که در این مقاله به اونها اشاره کردیم.

 

1. شما باید خودتون رو بازاریابی کنین

 

شما باید خودتون رو بازاریابی کنین

 

با اینکه برای موفقیت در صنعت املاک و مستغلات نیازی نیست که بهترین و بزرگترین فروشنده جهان باشین، اما باید این هنر رو خیلی خوب بدونین. هنر بازاریابی شما نه فقط برای فروش ملک، بلکه برای ارائه خودتون به بهترین شکل هم باید این هنر رو بلد باشین.

برای اینکه خودتون رو به خوبی معرفی کنین، باید بدونین که چه کاری رو به بهترین شکل انجام میدین. هیچ مشاور املاکی در تمام جنبه های بازی قوی نیست. بعضی مشاوران در مذاکره بهتر هستن، بعضی دیگه در زمینه فناوری. باید مهارت های اصلی خودتون رو شناسایی و اونها رو به مزیت رقابتی خودتون تبدیل کنین.

اگه این ایده که خودتون رو بازاریابی کنین برای شما عجیب به نظر می رسه، بهتره دیدگاهتون رو تغییر بدین و به این شکل نگاه کنین: شما مهارت ها و دانش لازم رو دارین تا به مشتریانتون کمک کنین تا به هدفشون برسن. اونها باید بدونن که شما توانایی کمک کردن بهشون رو دارین. بنابراین، وقتی خودتون به اونها نگین که چطور می تونین بهشون کمک کنین، اونها چطور قراره متوجه بشن؟

 

2. کمیسیون تنها درآمد شماست

یکی از سخت ترین بخش های تبدیل شدن به یک مشاور املاک اینه که متوجه بشین فقط وقتی قراره درآمد داشته باشین که یک معامله انجام بدین. این معامله مخصوصا اگه فروش ملک باشه ممکنه چند ماه طول بکشه. وقتی که کسب و کارتون به عنوان یک مشاور یا بنگاه املاک رو راه اندازی کردین، درسته که از نظر درآمدی ممکنه محدودیتی وجود نداشته باشه اما قرار نیست خیلی راحت به درآمد خوب برسین.

اما نباید اجازه بدین که این واقعیت شما رو بترسونه. وقتی تازه کار مشاور املاک رو شروع کردین باید از نظر مالی خودتون رو تامین کنین تا بتونین در شرایط سخت دوام بیارین. برای این کار چند روش وجود داره. مثلا می تونین کاری رو که در حال حاضر دارین به صورت تمام وقت ادامه بدین و مشاور املاک بودن رو به صورت پاره وقت دنبال کنین. اما یادتون باشه که نگاه پاره وقتی به این صنعت در دراز مدت به نفع شما نیست و این صرفا برای شروع هستش.

بسته به شهری که در اون زندگی می کنین می تونین کار کردن در بنگاه های املاک رو امتحان کنین که معمولا چرخه معاملات سریع تری دارن و اینطوری شانس دریافت کمیسیون شما بیشتر می شه. قبل از اینکه به یک مشاور املاک تبدیل بشین باید کمی پس انداز داشته باشین. در واقع اگه امکانش رو دارین بهتره هزینه های زندگی چند ماه (اجاره/رهن خونه، غذا، پوشاک و…) رو کنار بگذارین.

 

بیشتر بخوانید: معایب شغل مشاور املاک که باید بدانید!

 

3. شما کاملا تازه کار هستین

همه می دونیم که تازه کار بودن جذاب نیست. احتمالا پیش خودتون فکر می کنین که من می تونم معاملات چند صد میلیون تومانی رو ببندم، اما کسی این فرصت رو به یک تازه کار نمیده! بنابراین، باید متواضع باشین و از صفر شروع کنین تا کم کم برای اون معاملات فرصت پیدا کنین.

علاوه بر این، اگه تازه این کار رو شروع کردین و توانمندی بالایی ندارین امکان اشتباه کردن و خجالت زدگی وجود داره. شما تمام جواب ها رو نمی دونین اما این یک واقعیته که هر مشاور یا بنگاه املاکی یک روزی تازه کار بوده. هوشمندانه ترین کاری که به عنوان یک تازه کار می تونین انجام بدین اینه که یک مربی یا مشاور با تجربه پیدا کنین.

به این ترتیب می تونین از اون فرد که چند سال در صنعت بوده یاد بگیرین و اشتباهاتی که اونها در شروع کار داشتن رو تکرار نکنین. اگه در بنگاهی که کار می کنین مشاور با تجربه ای وجود نداره یا شما نمی تونین به او دسترسی داشته باشین، می تونین در جاهای دیگه به دنبال مربی باشین.

 

4. شما باید بازاریابی آنلاین رو بلد باشین

تقریبا 23 سال از قرن 21 گذشته و بازاریابی آنلاین این روزها برای موفق شدن ضروری هستش. شما باید بدونین که چطور وب سایت خودتون رو ایجاد کنین، وب سایت رو برای موتورهای جستجو بهینه کنین و برای کسب و کار املاک خودتون در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنین.

اگه چیزی در مورد بازاریابی آنلاین نمی دونین، چالش شما اینه که در سریع ترین زمان هر چیزی رو که می تونین یاد بگیرین چون واقعا شانس موفقیت شما رو افزایش میده.

 

دستیار مشاور املاک دانا یک CRM ضروری برای مشاورین املاک حرفه ای

 

5. تقویت فایلینگ املاک برای جذب طیف وسیع تری از خریداران

جمع آوری فایل های خوب و جذاب و ایجاد یک سیستم فایلینگ قوی، چالش مداومی هستش که مشاوران املاک در سراسر جهان با اون دست و پنجه نرم می کنن. با توجه به گزارش اخیر انجمن ملی مشاوران املاک آمریکا، 97 درصد از خریداران خونه در سال 2021 برای جستجوی خونه از اینترنت استفاده کردن. این موضوع در مورد کشورهای دیگه مثل ایران هم صادق هستش.

علاوه بر این، در دوران همه گیری کرونا، خریدارانی که خونه اول خودشون رو می خریدن از فناوری های هوشمند استفاده کردن. این ابزارها به اونها اجازه میداد تا تمام فرآیند خرید یا بخشی از اون رو به صورت آنلاین انجام بدن، حتی قبل از اینکه خونه رو به صورت حضوری بازدید کنن.

به همین دلیل، یک استراتژی آنلاین قوی برای دیده شدن پورتفوی املاک شما توسط مشتریان بالقوه خیلی مهمه.

 

راه حل چیه؟

نرم افزار دستیار مشاور املاک دانا می تونه به شما کمک کنه تا فایلینگ قوی تر با دسترسی آسون تری داشته باشین و امکان اشتراک گذاری سریع تر اونها در فضای مجازی یا وب سایتتون رو به دست بیارین. اینطوری می تونین فایل های خودتون رو همزمان در دسترس تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه قرار بدین.

 

6. ایجاد و مدیریت بهتر درخواست ها

یک متخصص در حوزه املاک دائما به دنبال راه هایی برای به دست آوردن سرنخ های بیشتر هستش. این موضوع باعث می شه تا استفاده از ابزارها و تکنیک های مختلف ضرورت داشته باشه. ایجاد و مدیریت بهتر درخواست ها چالشی هستش که مشاوران املاک در کل دنیا با اون دست و پنجه نرم می کنن.

ادغام نرم افزار CRM با چندین ابزار دیگه این امکان رو به شما میده تا لیست املاک خودتون رو در معرض دید خریداران بیشتری قرار بدین. اینطوری می تونین احتمال درخواست های جدید رو بالا ببرین. بعد از اون، با استفاده از ابزارهای CRM می تونین این درخواست ها رو ثبت و مدیریت کنین.

 

راه حل چیه؟

استفاده از ابزاری مثل نرم افزار املاک دانا به شما کمک می کنه تا درخواست های ایجاد شده از کانال های مختلف مثل تماس، اینستاگرام یا گروه های تلگرام رو به صورت یکجا و متمرکز در دسترس داشته باشین. به این ترتیب نیازی نیست صدها درخواست یا فایل رو به صورت دستی ثبت کنین.

با صرفه جویی قابل توجهی که در وقت شما اتفاق میفته، می تونین با آزادی عمل بیشتری برای مدیریت و تبدیل سرنخ های جدید تلاش کنین.

 

بیشتر بخوانید: ویژگی های مشاور املاک موفق که باید بدانید!

 

7. دسترسی سریع و آسون به متریال بازاریابی

متخصصان املاک میخوان توانایی تولید و توزیع آسون اقلام بازاریابی رو در سریع ترین زمان ممکن داشته باشن. این اقلام شامل بروشورها، تراکت ها، کاتالوگ و هر نوع متریال مفید دیگه ای هستش که شانس شما رو برای فروش افزایش میده.

 

راه حل چیه؟

فورا متریال بازاریابی رو تولید کنین

با استفاده از ابزارهایی که در این زمینه وجود داره می تونین خیلی سریع از قالب های آماده بروشور کمک بگیرین و اونها رو با استفاده از رنگ، لوگو و گایدلاین های برند خودتون سفارشی کنین. محتوا رو هم می تونین به بروشور اضافه کنین و در صورت لزوم اونها اصلاح کنین. سپس می تونین با کمک دانا ملک، متریال تبلیغاتی آنلاین خودتون رو مستقیما برای مشتری ها ایمیل کنین.

 

8. پیگیری درخواست های فروش با کارایی بیشتر

یک چالش بزرگ پیش روی مشاوران املاک، مدیریت صحیح فعالیت های روزانه در این حوزه هستش. این فعالیت ها بخش مهمی از فرآیند تبدیل درخواست به فروش رو تشکیل میدن. خریداران بالقوه خونه باید در تمام طول مسیر خرید خودشون مورد توجه قرار بگیرین. موثر بودن در این زمینه به منظور بستن موفقیت آمیز معاملات به سطح بالایی از کارایی نیاز داره.

 

راه حل چیه؟

دانا ملک میتونه بهتون کمک کنه تا وظایف روزمره خودتون رو به بهترین شکل مدیریت کنین. این نرم افزار می تونه مزایای زیر رو برای شما فراهم کنه:

  • ساده سازی ایجاد وظایف و واگذاری اونها به افراد دیگه
  • اولویت بندی وظایف براساس سطح اهمیت یا تاریخ مقرر
  • فیلتر کردن آسون وظایف برای به دست آوردن یک دید کلی و جامع از اینکه چه کسی روی چه چیزی کار می کنه
  • داشبوردهای کارآمد با قابلیت شخصی سازی و گزارش گیری برای تجزیه و تحلیل عمیق تر از وضعیت تمام وظایف مشخص شده

همچنین شما می تونین با استفاده از دانا ملک، بازدیدهای خودتون رو ثبت و مدیریت کنین. میتونین برای هر بازدید یک نام مشخص کنین، اون رو به ملک ثبت شده در دستیار مشاور املاک دانا لینک کنین و یا مشخص کنین که کدوم یکی از همکارانتون قراره اون بازدید رو انجام بده.

بازدیدها رو می تونین براساس ملک گروه بندی کنین تا وضعیت بازدیدها به راحتی قابل پیگیری باشه. می تونین از قابلیت جستجوی پیشرفته و فیلترگذاری استفاده کنین تا بازدیدها رو براساس مشاور/فروشنده و تاریخ ها گروه بندی بشن. این امکانات بهتون کمک می کنه تا تعداد کلی بازدیدها و همینطور تعداد بازدیدهایی که هر مشاور/فروشنده انجام داده رو تحت نظر داشته باشین.

امکان نظارت روی کل تاریخچه تماس ها و کامنت های ثبت شده یکی دیگه از مزایایی هستش که یک راهکار نرم افزاری مثل CRM املاک دانا میتونه برای تسهیل گردش کار روزانه فراهم کنه.

 

بیشتر بخوانید: وظایف اصلی یک مشاور املاک

 

9. تسهیل ارتباط با مشتریان و شرکا

ارتباط خوب و تبادل سریع اطلاعات به عنوان کلیدی در ایجاد روباط با کیفیت و بلندمدت با مشتریان و شرکا به حساب میاد. یک تجربه مثبت همچنین تجربه ای هستش که باعث میشه قابل اعتماد به نظر برسین و احتمال ارجاع مشتری یا توصیه به یکی از آشنایانش رو افزایش میده. این یکی از تاثیرگذارترین اشکال تبلیغات در صنعت املاک و مستغلاته که البته چالش اصلی پیش روی مشاوران املاک هم به حساب میاد.

 

راه حل چیه؟

از نرم افزاری استفاده کنین که امکان دسترسی سریع و ایمن رو برای مشتریان فراهم می کنه. مثلا نرم افزار می تونه دسترسی سریع و ایمن به تمام اسناد مربوط به املاکشون رو فراهم کنه. اینطوری لازم نیست برای تغییر یا اضافه کردن جزئیات به سند هر ملک، بارها از طریق ایمیل یا تلفن با مشتری ارتباط برقرار کنین.

مثلا برای خونه هایی که قراره بازسازی یا ساخته بشن، این جزئیات می تونه موارد زیر رو شامل بشه:

  • پلان طبقات
  • پلان های سایت ساخت و ساز
  • تصاویر ملک
  • عکس های پیشرفت پروژه
  • قراردادها و توافق نامه ها
  • صورت های مالی (تراز، پرداخت های سررسید)
  • بیانیه خدمات
  • لیستی از موارد اضافی خریداری شده برای پروژه

مشتری همچنین از طریق پورتال مشتری می تونه میزان پیشرفت پروژه ملک خودش رو بررسی کنه و یا حتی از طریق اتصال به وب کم، محیط اطراف رو به صورت زنده ببینه.

برای تسهیل ارتباطات با شرکای خارجی، پورتال نمایندگی به کارگزاران و نمایندگان خارجی این امکان رو میده تا 24 ساعته به فضای شخصی خودشون دسترسی داشته باشن و مطالب بازاریابی و اطلاعاتی که شما برای یک پروژه تولید می کنین رو ببینن.

از طریق پورتال می تونین مطالب فروش و بازاریابی برند شده یا برند نشده مثل پرزنتیشن ها، آگهی ها، فیلم ها و موارد دیگه رو به اشتراک بگذارین. همچنین می تونین اسناد مفیدی مثل قیمت گذاری، قراردادهای امضا شده،کمیسیون های توافق شده و غیره رو بارگذاری کنین.

پورتال نماینده همچنین اجازه دسترسی به لیست املاک شما رو برای نمایندگان خارجی و کارگزاران فراهم می کنه. قابلیت جستجوی پیشرفته برای جستجوی آسون املاکی که با نیازهای مشتری مطابقت دارن و دسترسی به اطلاعات مربوط به املاک مثل قیمت، پلان طبقات، در دسترس بودن، مشخصات، عکس ها، بروشورها و موارد دیگه از جمله امکاناتی هستن که با یک نرم افزار املاک کارآمد مثل دانا ملک به دست میارین.

 

فایل های اکسل و دفترچه و کاغذ رو دور بریز و از CRM تخصصی املاک دانا استفاده کن

 

10. توسعه و پرورش پایگاه داده

داشتن پایگاه داده بدون شک مفید هستش. اما بخش دشوار قضیه اینه که چطور از این پایگاه داده به صورت کارآمد استفاده کنین. اکثر مشاوران املاک از اهمیت تعامل منظم با مخاطبین آگاهی ندارن. این یک چالش بزرگ پیش روی مشاوران املاکه که در سراسر جهان با اون درگیر هستن. مشاوران بی تجربه معمولا به بستن هر چه سریع تر معاملات تمایل بیشتری دارن تا حفظ ارتباط با مشتریان بعد از فروش.

این در حالیه که فقط 25 درصد از مشاوران به صورت منظم از ارتباطات فعلی و مشتریان سابق خودشون برای ارجاع درخواست می کنن. در نتیجه، تعداد زیادی معاملاتی که می تونه از طریق ارجاعات بسته بشه از دست میره. در واقع ارجاعات در صنعت املاک می تونه تقریبا 50 درصد از درآمد سالانه یک مشاور املاک رو تشکیل بده!

براساس تحقیقات، 25 درصد از مشاوران املاک بیشتر از 50 درصد از معاملاتی که در سال انجام میدن از طریق توصیه ها به دست میارن. 88 درصد از خریداران خونه میگن که بعد از تجربه مثبت، بنگاه یا مشاور رو به افراد دیگه هم توصیه می کنن. به طور متوسط، ارجاعات 42 درصد از درآمد یک مشاور رو تشکیل میده و 82 درصد از کل خریدهای املاک و مستغلات به ارجاعات اختصاص داره.

بنابراین، چطور می تونین از رابطه ای که با مشتریان قبلی دارین استفاده کنین تا اونها شما رو به آشنایان خودشون ارجاع بدن؟

 

راه حل چیه؟

کمپین های بازاریابی ایمیلی موفق یکی از روش هایی هستش که می تونین استفاده کنین. حفظ ارتباط با ده ها یا حتی صدها مخاطب می تونه زمان بر باشه. توزیع خودکار ایمیل باعث می شه تا حد چشم گیری در زمان شما صرفه جویی بشه. وقتی که اتوماسیون بازاریابی رو به درستی استفاده کنین، می تونین پیام های خودتون رو به طور موثرتری در بخش های مناسب بازار هدف قرار بدین.

یک نرم افزار CRM هوشمند که به طور ویژه برای صنعت املاک بهینه شده باشه، ابزارهای مورد نیاز برای طراحی و ارائه کمپین های بازاریابی ایمیلی تاثیرگذار رو در اختیارتون قرار میده.

 

"راه

 

– بازار رو بخش بندی کنین

برای تقسیم کردن مخاطبین به گروه ها براساس ویژگی های مشترک و وضعیتی که در پایپ لاین فروش دارن از CRM خودتون استفاده کنین. این مخاطبین می تونن از سرنخ های داغ یا قدیمی، خریداران ملک، فروشندگان ملک، خریداران اولین خونه و غیره تشکیل بشن. بعد از اون باید کمپین های ایمیل سفارشی رو ایجاد کنین تا از طریق محتوایی که ارائه میدین، نیازهای خاص هر گروه رو برآورده کنین.

نرم افزار املاک دانا به شما کمک می کنه تا جزئیات تماس تمام افراد یا سازمان هایی رو که با اونها تجارت می کنین ثبت و فیلتر کنین. شما می تونین با استفاده از لینک کردن مخاطبین به سرنخ ها، فرصت ها، مشتریان، مشاوران و سایر داده های رابطه ای، به راحتی اونها رو مدیریت کنین.

 

– استفاده از تبلیغات بعد از فروش

یک نرم افزار مشاور املاک از طریق داشبوردها و گزارش های دقیق به شما کمک می کنه دید جامعی از تمام مشتریان قبلی داشته باشین و ایمیل های شخصی سازی شده رو برای اونها ارسال کنین. این ایمیل ها باید حاوی اطلاعات مفیدی باشن که می تونه شامل پست های بلاگ یا مقاله هایی در مورد نحوه نگهداری از باغ، نکاتی در مورد دکوراسیون یا ارتقاء ظاهر خونه، استفاده حداکثری از فضای کوچک اتاق یا پذیرایی، ترندهای دنیای ملک و غیره باشه.

به این ترتیب، شما نشون میدین که هنوز هم به نیازهای اونها در حوزه ملک اهمیت میدین. این باعث می شه تا اونها برای به اشتراک گذاشتن تجربیات مثبت خودشون با بقیه تمایل بیشتری داشته باشن.

 

– از اتوماسیون بازاریابی و بازاریابی ایمیلی کمک بگیرین

وقتی که مشخص کردین قراره برای چه کسانی بازاریابی کنین، بهتر می تونین محتوایی رو ایجاد کنین که برای هر گروه از مشتریانتون جذاب باشه. این محتوا باید براساس نیازهای مشتری یا وضعیتی باشه که مشتریانتون در پایپ لاین فروش دارن. اینطوری می تونین شانس تبدیل شدن و فروش رو افزایش بدین.

بعد از تعیین نوع محتوا، برای توزیع محتوا باید کمپین های ایمیلی رو برای مخاطبان هدفتون ایجاد کنین. نرم افزار سی آر ام املاک به شما اجازه میده تا این ایمیل ها رو مستقیما از درون نرم افزار برای مشتریان ارسال کنن. در واقع، با توانایی نرم افزار برای تطبیق سریع ویژگی با سرنخ ها که براساس مشخصات ملک و نیازهای مشتری انجام می شه، مشاوران می تونن در عرض چند ثانیه مشخص کنن که چه املاکی از طریق نرم افزار برای سرنخ ها ایمیل بشه.

 

بیشتر بخوانید: افزایش درآمد مشاور املاک با برنامه مشاور املاک

 

11. تقویت دیده شدن برند در فضای آنلاین

همون طور که گفته شد، بازاریابی آنلاین یکی از کارهایی هستش که برای موفقیت حتما باید انجام بدین. برای اینکه برند خودتون رو معتبر نشون بدین و در معرض دید تعداد خیلی بیشتری از مخاطبان بالقوه قرار بدین، باید یک وب سایت تمیز و مرتب با امکانات جستجوی عالی رو برای کاربران فراهم کنین.

درصد خیلی بالایی از کاربران به دلایل مختلف مثل مشغله و کمبود وقت، املاک مورد نظرشون رو از طریق اینترنت جستجو می کنن. بنابراین، دلیلی نداره که بخواین از این بازار بزرگ بی بهره باشین. اما قبل از راه اندازی سایت باید بدونین که قراره چه ویژگی هایی رو در دسترس کاربران قرار بدین. ویژگی های مهم و ضروری شامل موارد زیر هستن:

  • فیلترهای جستجو پیشرفته: با این قابلیت، جستجو و انتخاب املاک رو برای خریداران بالقوه خونه به طور فوق العاده ای آسون و سریع می کنین.
  • طراحی رسپانسیو در تمامی دستگاه ها: تقریبا 50 درصد از خریداران خونه جستجوهای خودشون رو روی دسکتاپ/لپ تاپ و 50 درصد دیگه هم این کار رو روی گوشی های موبایلشون انجام میدن. افراد با سن 40 سال و کمتر، بیشتر از گوشی موبایل استفاده می کنن و افراد 66 سال به بالا هم به استفاده از دسکتاپ یا لپ تاپ تمایل بیشتری دارن.
  • ناوبری آسون: بازدیدکنندگان وب سایت شما یک تجربه کاربری بصری میخوان که پیدا کردن ملکی که نیاز دارن رو برای اونها تسهیل کنه.
  • عکس ها و فیلم های با کیفیت: زیبایی بصری مهم ترین نکته ای هستش که باید در وب سایت خودتون به اون توجه کنین. تاثیرگذاری اولیه و قضاوت شدن برندتون در همون چند ثانیه اول انجام می شه و هر نوع محتوای با کیفیت پایین می تونه مشتری بالقوه شما رو دلسرد کنه یا او رو به سمت رقبای شما هدایت کنه.

 

سخن پایانی

هر صنعتی چالش های خودش رو داره. اما، اگه هوشمندانه به چالش ها نگاه کنین با رفع اونها می تونین فرصت های فوق العاده ای رو برای خودتون ایجاد کنین. در واقع همین چالش ها هستن که باعث می شن مشاوران املاک مستقل یا برند شده از بقیه رقبا متمایز به نظر برسن. با استفاده از راهکارهای نرم افزاری کارآمد مثل دانا ملک می تونین چالش های اصلی که متخصصان املاک با اون مواجه هستن رو برطرف کنین.

از تقویت و مدیریت فایلینگ گرفته تا ثبت و مدیریت بهتر تماس ها و درخواست ها؛ از پرورش سرنخ ها گرفته تا پیگیری و بستن معاملات، نرم افزار به شما کمک می کنه هر مرحله از فرآیند رو تسهیل کنین.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا