لوگو دانا پرداز
49258000 - 021

چگونگی کمک نرم افزار دانا ملک به مشاورین املاک ایران

کمک نرم افزار دانا ملک به مشاورین املاک ایران

احتمالا در مورد قدرت متحول کننده یک نرم افزار CRM در حوزه تجارت الکترونیک یا خرده فروشی مطالبی رو شنیده باشین. اما ممکنه ندونین که می‌شه اصول CRM رو به راحتی در گردش کار یک کسب و کار در حوزه املاک و مستغلات هم پیاده سازی کرد و از خیلی از مزایای این راهکار بهره مند شد.

در این مقاله قصد داریم ضمن معرفی قابلیت های دانا ملک، شیوه هایی که این نرم افزار به عنوان یک راهکار CRM ویژه صنعت املاک و مستغلات می‌تونه به کسب و کارها کمک کنه رو توضیح کنیم.

 

دانا ملک

 

دانا ملک چه کاربردی دارد؟

دانا ملک یک سیستم CRM یا مدیریت ارتباط با مشتریه که برای مشاوران املاک شخصی سازی شده و به نمایندگان و بنگاه های املاک اجازه می‌ده تا سرنخ ها و مشتریان خودشون رو بهتر مدیریت کنن تا با ایجاد روابط قوی تر، شانس بسته شدن معاملات رو بالاتر ببرن. دانا ملک برای برقراری روابط معنادار با مشتریان و تضمین مدیریت کارآمد تمام جنبه ها از ارتباطات گرفته تا زمان بندی بازدیدها، رویکردی سازمانی رو ارائه می‌ده. وقتی که روابط با مشتری به درستی پرورش داده بشه، معیارهای مهم تجاری مثل ROI بازاریابی، ارزش طول عمر مشتری و نرخ فرار مشتری رو می‌شه به طور قابل توجهی بهبود داد.

به عنوان یک مشاور املاک، مسئولیت اصلی شما اینه که مشتریان خودتون رو در هر مرحله ای از فرایند فروش، از تولید سرنخ گرفته تا تکمیل معامله، راهنمایی کنین. این یعنی شما باید چندین کار رو به طور همزمان برای چندین مشتری مختلف انجام بدین. این کارها شامل موارد زیر می‌شه:

  • درک عمیقی از هر کدوم از نیازها و ترجیحات مشتری خودتون ایجاد کنین.
  • یک تقویم شلوغ از قرارها رو سازماندهی و برنامه ریزی کنین.
  • ارتباط موثر با مشتری رو حفظ کنین.
  • ورود سرنخ های جدید رو مدیریت کنین.

دانا ملک قوی ترین نرم افزار در حوزه املاک و مستغلات هستش که یک بستر جامع و یکپارچه رو برای انجام تمام این وظایف فراهم می‌کنه. این نرم افزار با خرد کردن هوشمند داده ها و اتوماسیون در بخش های مختلف، نه تنها نتایج شما رو بهبود می‌بخشه بلکه به طور چشمگیری باعث صرفه جویی در زمان و هزینه های شما می‌شه.

این ابزار تمام نیازهای مشاورین و آژانس های املاک رو پوشش می‌ده و با هدف اتوماسیون و افزایش سرعت در اجرای وظایف روزانه یک مشاور یا بنگاه املاک طراحی شده. با این نرم افزار کارهایی مثل ثبت و مدیریت تقاضاهای خرید و اجاره، پیدا کردن هوشمند بهترین ملک ها مطابق با تقاضای مشتری، یادآوری تماس های پیگیری، فایلینگ حرفه ای و اصولی، تنظیم بازدیدها و در نهایت بستن قرارداد در یک پلتفرم جامع انجام می‌شه که به افزایش بهره وری و کارایی مشاورین کمک می‌کنه.

 

دستیار مشاور املاک دانا یک CRM ضروری برای مشاورین املاک حرفه ای

 

مزایای استفاده از نرم افزار دانا ملک

به لطف قابلیت های بالا در زمینه پیکربندی و سفارشی سازی، دانا ملک مزایای متعددی رو برای مشاوران و متخصصان حوزه املاک و مستغلات به همراه میاره. در ادامه به چند مورد از مهم ترین مزایایی که استفاده از دانا ملک فراهم می‌کنه اشاره می‌کنیم.

 

مزایای استفاده از نرم افزار دانا ملک

 

– مدیریت موثر سرنخ ها

یکی از مزایای اصلی نرم افزار دانا ملک اینه که به بنگاه یا آژانس املاک اجازه می‌ده تا تمام داده های مربوط به سرنخ های خودش رو در یک مکان متمرکز کنه. این رویکرد تضمین می‌کنه که هیچ داده ای از بین نمی‌ره یا فراموش نمی‌شه. در نتیجه احتمال پیگیری اون فرصت ها توسط تیم مشاورین افزایش پیدا می‌کنه. این نرم افزار سرنخ ها رو از منابع مختلفی جمع آوری می‌کنه و سپس همه اونها رو با هم گروه بندی می‌کنه.

نرم افزار دانا ملک می‌تونه سرنخ ها رو از منابعی مثل وب سایت، رسانه های اجتماعی، کمپین های ایمیلی، قرارهای حضوری و سایر موارد جمع آوری کنه. دانا ملک همچنین دارای ویژگی های مدیریت وظیفه هستن که به شما اجازه می‌ده وظایف مربوط به پرورش سرنخ رو تعیین و ردیابی کنین. به این ترتیب، شما و تیمتون همیشه از پیگیری سرنخ ها و تعیین قرار ملاقات هایی که می‌تونه به ایجاد مشتریان جدیدی برای آژانس املاک شما منجر بشه، آگاهی دارین.

 

– افزایش سرعت بستن معاملات

یکی دیگه از مزایای دانا ملک اینه که می‌تونه به شما کمک کنه تا سرنخ های خودتون رو سازماندهی و بخش بندی کنین و فرصت هایی رو که بیشترین ارزش رو دارن در اولویت قرار بدین. دانا ملک از قابلیت مدیریت وظیفه برخورداره که این امکان رو به شما می‌ده تا فعالیت های مربوط به بسته شدن معاملات رو تعیین و پیگیری کنین.

اینطوری مطمئن می‌شین که شما و تیمتون به خوبی روی کارهای حیاتی مثل بازدید از دارایی ها، آماده سازی قرارداد و ضرب الاجل های مذاکره مسلط هستین. با مدیریت موثر این فعالیت ها، می‌تونین روند بسته شدن رو تسریع کنین.

دانا ملک ابزارهای ارتباطی متنوعی رو فراهم می‌کنه که ارتباط سریع و کارآمد با سرنخ ها، مشتریان و سایر ذینفعان درگیر در معامله رو تسهیل می‌کنه. ویژگی هایی مثل تمپلیت های ایمیل، یکپارچه سازی پیامک و ربات های چت به شما اجازه می‌دن تا خیلی سریع به سوالات جواب بدین، اطلاعات لازم رو ارائه بدین و هر گونه نگرانی رو به موقع برطرف کنین. ارتباط شفاف و مداوم می‌تونه زمان بسته شدن یک معامله رو به میزان قابل توجهی کاهش بده.

 

– تضمین دقت داده ها

مزیت بعدی که دانا ملک ارائه می‌ده اینه که با بررسی دقیق داده ها به شما اجازه می‌ده تا اطلاعات رو دقیق و کامل به سیستم وارد کنین. اینطوری یکپارچگی داده ها تضمین می‌شه و از ذخیره شدن داده های نادرست یا ناقص جلوگیری می‌شه. علاوه بر این، دانا ملک ویژگی های استانداردسازی رو ارائه می‌ده تا بتونین فرم های داده پیش فرض مثل شماره تلفن، آدرس و جزئیات دارایی ها و مشتریان رو تعریف کنین و به کار ببرین.

فرایندهای ورود داده با ادغام منابع مختلف، وب سایت ها و سایر سیستم ها به صورت خودکار انجام می‌شه و اینطوری با کاهش نیاز به ورود دستی داده ها، از بروز خطاهای انسانی جلوگیری می‌کنه. سرنخ ها و سایر داده های مرتبط رو می‌شه به صورت خودکار در دانا ملک جمع آوری کرد و ضمن برخورداری از دقت بالا، در زمان هم صرفه جویی کرد.

یک راهکار نرم افزاری کارآمد مثل دانا ملک می‌تونه به شناسایی و پاکسازی داده های تکراری یا اضافی کمک کنه. می‌تونه به طور خودکار رکوردهای تکراری رو علامت گذاری یا ادغام کنه و از سردرگمی و ناسازگاری های ناشی از داشتن چندین ورودی برای یک مخاطب یا دارایی جلوگیری کنه. فرایندهای منظم پاکسازی و حذف مجدد داده ها، به حفظ داده های دقیق و قابل اعتماد در نرم افزار کمک می‌کنه.

 

– بهبود پیگیری سرنخ ها

وقتی که همه سرنخ ها در دانا ملک جمع آوری شد، فرایند پرورش سرنخ ها به طور خودکار شروع می‌شه. می‌تونین ایمیل ها یا پیامک های پیگیری رو تنظیم کنین تا بر اساس شرایط از قبل تعریف شده یا فواصل زمانی خاص به صورت خودکار ارسال بشن. این رویکرد تضمین می‌کنه که سرنخ ها بدون تاخیر پرورش داده می‌شن و شانس تبدیل رو افزایش می‌ده.

دانا ملک به شما اجازه می‌ده تا سرنخ ها رو به طور موثر ردیابی و مدیریت کنین. یادآورها و اعلان ها برای اقدامات پیگیری، قرار ملاقات ها یا نقاط عطف مهم در سفر سرنخ قابل تنظیم هستن. اینطوری می‌تونین همه کارها رو سازماندهی کنین و مطمئن بشین که هیچ فرصت پیگیری رو از دست نمی‌دین.

علاوه بر این، نرم افزار دانا ملک ابزارهایی رو برای شخصی سازی ارتباط شما با سرنخ ها فراهم می‌کنه. می‌تونین اطلاعات مربوط به هر سرنخ مثل ترجیحات، الزامات دارایی یا تعاملات قبلی رو ذخیره کنین. با در اختیار داشتن این داده ها، می‌تونین پیام های پگیری رو متناسب با نیازها و علایق خاص اونها تنظیم کنین و شانس تعامل و تبدیل رو افزایش بدین.

 

فایل های اکسل و دفترچه و کاغذ رو دور بریز و از CRM تخصصی املاک دانا استفاده کن

 

– کمک به مدیریت کمپین های قطره ای

دانا ملک به شما اجازه می‌ده تا کمپین های قطره ای رو ایجاد و خودکارسازی کنین. این کمپین ها در واقع مجموعه ای از پیام های از قبل برنامه ریزی شده و خودکار هستن که در طول زمان به سرنخ ها ارسال می‌شن. شما می‌تونین زمان و محتوای هر پیام رو تنظیم کنین و نرم افزار به طور خودکار اونها رو طبق برنامه زمانی تعریف شده، ارسال می‌کنه. اینطوری نیازی به پیگیری های دستی نیست و ارتباط مداوم با سرنخ ها رو تضمین می‌کنه.

دانا ملک همچنین بستری رو برای مدیریت محتوای کمپین قطره ای شما فراهم می‌کنه. می‌تونین تمپلیت های ایمیل، تمپلیت های لندینگ پیج یا سایر اسناد مرتبط با بازاریابی رو در نرم افزار ایجاد و ذخیره کنین. این رویکرد متمرکز به حفظ ثبات در پیام های شما کمک می‌کنه و به روزرسانی یا اصلاح محتوا رو در صورت لزوم آسون می‌کنه.

 

– استانداردسازی گردش کار

با استفاده از ابزارهای دانا ملک می‌تونین وظایف و گردش کارهای تکراری خودتون رو خودکار کنین. شما می‌تونین فرایندهای خودکار رو بر اساس محرک ها یا شرایط خاص تعریف و تنظیم کنین. مثلا می‌تونین تعیین کنین که تخصیص سرنخ، یادآوری های بعدی یا ایجاد وظیفه بر اساس اقدامات یا بازه های زمانی خاص انجام بشه. اتوماسیون تضمین می‌کنه که گردش کار به طور مداوم دنبال می‌شه و احتمال خطاهای دستی یا نادیده گرفتن عوامل مختلف رو کاهش می‌ده.

همچنین با ویژگی های مدیریت وظایف دانا ملک می‌تونین وظایف رو ایجاد کنین و اونها رو به اعضای تیم اختصاص بدین. شما می‌تونین الگوهای استانداردی رو برای وظایفی که طی مراحل مختلف فرایند املاک انجام می‌شه مثل بازدید از املاک، آماده سازی قرارداد یا بستن فعالیت ها رو تعریف کنین. با استانداردسازی وظایف و واگذاری اونها به افراد مناسب، مطمئن می‌شین که هر مرحله در گردش کار به وضوح تعریف شده و به طور مداوم انجام می‌شه.

 

– ردیابی کل گردش کار

دانا ملک گردش کار شما رو در قالب یک پایپ لاین بصری نمایش می‌ده و سازماندهی می‌کنه. اینطوری می‌تونین مراحل مختلف در یک معامله املاک شامل تولید سرنخ، تعیین صلاحیت سرنخ، نمایش دارایی، پیشنهاد و چانی زنی، آماده سازی و بسته شدن قرارداد رو به راحتی ببینین و ردیابی کنین.

در نرم افزار دانا ملک می‌تونین فعالیت ها و وظایف خاص مرتبط با هر معامله یا مراحل خاصی از گردش کار رو ایجاد و پیگیری کنین. این وظایف رو می‌شه به افراد یا تیم های مختلف محول کرد و وضعیت، ضرب الاجل و اتمام اونها رو رصد کرد. اینطوری می‌تونین نسبت به فعالیت هایی که باید در هر مرحله تکمیل بشه دید واضحی داشته باشین و تضمین می‌کنه که هیچ چیزی نادیده گرفته نمی‌شه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا